Sunday, July 5, 2009

oeh, suvi tuli...

Olgu, seoses alanud või käimasoleva suvega läheb mu pohmellivilmide blooga suvepuhkusele.
Ei ole ju normaalne, et pohmas inimene suisel ajal koduseinte vahel istub ja vilme vaatab, samas kui võiks hoopis peaparandust otsida ja väljas mängida.
Viimases lauses on vihje sellele, et tuntud ahverist ja suli, nimega Kole- Jaanus, tõmbas mind kahtlasesse avantüüri seoses Eesti parima mängublogiga.
Suve jooksul kavatsen ka oma vilmibloogat natuke tuunida ehk veidi lisasi sisse tuua, mille nimekirja ma avaldan paar rida allpool.
Samas võite mulle kirjutatada ja joonistada kuidas teie ennast selle suve jooksul ogaraks jõite - võistlejate vahel lähevad loosimisele tummised auhinnad.


äädonnid, sjecjuritiääds ja muud apdeitid mis peaks sügisel aktiviseeritama.

  • Uut värvi taust.
  • Teistsorti script.
  • Screenshotte võib esineda ka teksti seees ja asemel.
  • Sisse võivad imbuda vilmid mida kõlbab ka väljaspool pohmelli vaadata.
  • Kirjavigu tuleb arvatavasti rohkem. Ei saa degeneratsiooni peatada!
  • Screenshotte võib lisaks veel esineda rohkem või vähem
+
  • tonnide jagu uuendusi mida treenimata silm ei pruugigi märgata.

Igastahhes joomast suve ja ärge väga eneseväärikuse külge klammerduge.

Side lõpp kallid fännid ja kaasatundjad ning kohtume septembris.























3 comments:

J said...

"Sisse võivad imbuda vilmid mida kõlbab ka väljaspool pohmelli vaadata."

Ma arvan, et sellise uuendusega pohmavilmide blooga küll õiges suunas ei liigu. Libe tee.

J said...

Aga sa anna mulle oma meiliaadress ja saad omale mängublogi konto.

Kalmsten said...

@esimene Jaanus
Ma olen valmis riskima!!! julge hundi rind on rasvane! julge pealehakkamine on pool võitu!!!
Õige pioneer ei karda raskusi!!!
@II jaanus
Ma ei avalda tundmatutele Jaanustele mitte mingeid meiliaadress-e , rate password-i, ega ka vist mitte pangakonto numberid. fakk OHV!