Friday, January 8, 2010

"MNC MOVIEBLOG AWARDS 09" võitjad selgunud!

Hakkasin seda kremplit kirjutama peale seda, kui olin loobunud lemmikpostituste edetabeli kirjutamisest, millele eelnes lemmikfilmide, muusika jne postituste edetabeli kõrvalejätmine.
Igastahes jätsin ma selle krempli ka nädalakeseks idanema, mis tähendab tavaliselt, et sinna draft-tolknemise kategooriasse ta pidama jääbki.
Seekord aga suutis Ninja Robot oma edetabeliga minusse energialaksu sisestada ning läbi häda ma sellega ka hakkama sain.

Tegemist siis piduliku auhinnagaalaga, mida jälgivad kõik maailma tähtsamad ninad.
Auhindadeks on minu oma käpakestega ärasoditud pildihakatised, mille võite endale blogisse üles riputada, seina peale joonistada või teisele põsele tatoveerida - suht savi. Lihtsalt jäätised oleks kole kalliks läinud. ;)
Ahjaa...Ninja Robot saab jäätise- teised hoidku oma käpad eemale.


Kategooriad siis siin ja edaspidi:

Entusiasmiauhind "Lugejavaenulikku
se aste +1 " :

Jesterheads Colony (Spellbound): Pisike ja kärbsesitakarva kribukiri ja idootselt laialivalguv formaat valgel taustal - pole ühtegi posti vist suutnud lõpuni lugeda, ehkki huvi on olnud.



Entusiasmiauhind "Aasta Blogimoron":
Filmidest ja muusikast -* Jolt (e. Soprano) koos oma lateksist nahkhiirekostüümiiharuse ja transformseksuaalsusega ning siinkohal tsiteerin parem läbikukkunud kokahakatist Trash-i: "Ma saan aru Sopranost, kes kohustuslikus korras kiidab igat uut filmi ja peab sellel kuul linastuvaid teoseid eelmisel kuul kinos käinud filmidest alati paremaks."
Ei, päriselt, kas see mees suudab oma Matt Dilloni nimelise ultra-personaalse mänguasja lõdvas olekus ka hoida, kui kuuleb, et järjekordne megamiljonitaalane ehvektilaadung on kinodesse laekumas - vaevalt.
Entusiasmiauhind "Petukaup":

Fletchu ja Filmid - blogitutvustus lubab poliitilist ebakorrektsust, aga sisemusest avaneb hoopis hilispuberteetiku hambutu haukumine mingite mutantide ja kurat teab kelle suunas. Kuna keegi peale Michael Jacksoni fannide pole mutante enda hõlma alla võtnud, siis ei saa mainitud paukpadruni kärgatusi isegi mitte kergelt vaenuõhutavaks pidada, rääkimata poliitilisest ebakorrektsusest.


Eriauhind: "Aasta greenhorned bloggard":
Kuna Juurak jäi järsult vakka ning Joonas on alles amatöörliigas, siis peab selle auhinna Zinera filmiblogi naiselikult roojasesse postikummutisse viskama, sest naine või mitte, aga postidel on algusest peale olnud hea käik ning hoolimata lühipostituse vormist suudab ära öelda selle, milleks mina tavaliselt terve piibli valmis kirjutama pean.
Tuli, nägi ja sai auhinna - mitmesõnaliselt väljendudes.


Põhikategooria, ehk parimatest parimad:



3. Full-Metal-Metsavana, Zinera, Trash Can Dance - ehk tüüpilised ja igavesed mitte-esimesed, just nagu Hundisilma Ets.
Lihtsalt kui Trash on jälle mattunud oma kolmerea ja kopipaste tehnikas laulusõnu sisaldava peldikuajaviite, postitusteks ümbertöötlemisse ning Metsavana väljendab endas pulbitsevat ängi säästupostide või elukaugete mammutposti stiilis pläminatega, siis on Zinera naiselik valearusaam täiesti a(s)jakohane ja ajukrampe eemalepeletav.
Ehk siis - kütke samas vaimus edasi ja jagate ka järgmisel aastal kolmandat kohta nagu säästukaparmud jälgipudelit.


2. Paranoiadisco(Kbong) - sellel mehal on probleeme- päriselt -aga vist disko ja paranoiadega, mitte filmikribalingiga. Kütab nagu indo-hiina eksootiline kuulipildur ning väikeste ajavahemike tagant džotti risustavad jahupostid üldist psühhoharmooniat murda ei suuda.


1. Muhedus + muhedus x Esto-Briti huumor = Onu Kalveri lühijutud liikuvate piltide ainetel (Blond/Onu Kalver), no more kommentaarid.

___________________

Spetsjommauhind: "Põhjaliku, kuid samas üliloetava posti eest"
Juurak ja kinupildid (Juurak): Operatsioon "Crossbow"

Spetsjommauhind
: " Uksevahele kinnikiilunu"

Ulmeseosed (J. Kallas) - ma tean, et te kõik hakkate nüüd valjult naerma, kui juba ei hakanud, aga jah.
Mulle isiklikult tundub, et kuna sm. Kallas on aeg-ajalt endast targemate inimestega kokku puutunud, nende jutust hoolikalt märkmeid teinud ning neid hiljem analüüsinud, siis ta peaaegu nagu teaks isegi millest kirjutab.
Et pole nagu vahet, kas on tegemist veerandjahu posti, pooljahu posti või üldsemitte jahupostiga, sest igast varjandist kumab läbi haritlasraipelikku üleirvet või analüüsi ning lisamärksõna on amatöörlik teadmishimu.
Keegi targem inimene võiks võtta väikese Jüri käekõrvale ning ta lähimasse raamatukogusse, ulmekirjanduse riiuli juurde viia, et ehk loeb mõne ulmeka läbi ja võimalik, et hakkab veel isegi neid toimetama või selles valdkonnas sehkendama ning kohaliku fantasy-ulmekirjanduse surnud sopaloiku asjalikumaks muutma.

Spetsjommauhind "Kribaja, kes on olemas ja kurat teab miks." :
Filmiblog (Xipe/Kole-Jannu) - ei suuda se' mees oma äpardunud suguelu temaatikast kõrvale hoida ning kui hoiab, siis kirjutab valmis mingise konarliku ning hülgemölastavas käändes iba, mingil teemal, mis läheb meelest ära enne kui postituse pealkirigi veel täielikult eetrist kadunud on.
Samas tuleb tunnistada, et ta on olemas ning ei suuda sessid ega jõusaali testosteroonipilved teda kuskile kaotada.
Respect bro!

Pugemisauhind e. "Jumalikum kõigist":

"Ortodoksisti ilmalik filmivaade"(Isa Pjotr) Tegelikult küll kirjutab mees suurepärastest filmidest, aga nii puiselt ja igavalt, et must masendus tuleb alati peale, kui ma sinna kogemata satun.
Paraku teadvustan ma endale üsna hästi millises maailmas ma elan ning, et usuinimeste auhindadest kõrvale jätmine on iseendale nööri kaela ümber sidumine, seega - "YPAAAA" to Isa Pjotr.


________
*
Miinus

16 comments:

juurak said...

Tänud spetsjommi eest. Ning jäätiseid oled Sa mulle sees tegelikult ligi kastitäie jagu...

Kalmsten said...

Aga palun - mis väärt oli, see sai ka mainitud.
Korruptsiooni sellel gaalal ei esine ega ei ole ka žürii hulgas selliseid ahve, kes ülimad tõed pehme sitapaberi vastu vahetavad.

Kindlasti mitte või siis selline kast, mille sisse ainult 6 tükki mahubki. Paranda mind kui ma eksin, aga rohkem mulle meelde ei tulnud.

Juurak said...

Õige küll, viimasel ajal ei jagata enam paisidki, jätsist rääkimata... :(

Kalmsten said...

NO PASARAN!
Fashism ei lähe läbi!!!!
FASCISM DOESN'T GO THROUGH !

paranoiadisco said...

Ohoo, aitüma!
Auhind läheb külmkapi peale...

Metsavana said...

Kolmas koht on igati auväärne! Aga sa unustasid muide täiesti Rodendronite invatsiooni mis vääriks ka kui mitte karikat või medalit siis vähemalt Pohmalahutaja rinnamärki.

triintaada said...

Ma võtan ise endale külmkapist jäätise!:D

MNC said...

@Paranoiadisco

Ahjaa...unustasingi mainida, et see aitab vel külmkapialuste ja jääkapiskäijate vastu !



@Metsavana

vat ei tea...oleks olnud top- 5 vms, siis oleks vast koos cochranega või ninja robotiga viiendat jagama pannud või neljandaks või kuuendaks - pole minu kohvitassike....
Point veel see, et ma kärpisin kategooriate arvu - ei jõudnud enam lihtsalt ja ma pidin Rentsi töö juurest ka läbi hüppama....

@Zinera
Õgi ennast paksuks jah, muuseas ära ennast nüüd maailmanabaks pea, et kõige olulisemal blogihindamis võistlusel 2 kaks kategooriat enda jäätiseste näppude vahele rebisid.
Nagu ma ütlesin jäi hunnik kategooriaid draft-tolknema...

triintaada said...

Ei õgi paksuks, sa oeld lihtsalt kade, et sul kapis jäätist ei ole!:)

Kalmsten said...

on....vist kaks karpi, aga ma ei söö magusa, seda(jäätist) lihtsalt tekib sinna, kui mul on poeskäimise ajal jälle tunne tekkinud, et "MA TEAN!- ma tahan jäätist !!!" ja kojujõudes söön kilost umbes kaks lusikatäit ja kappi ta jääb...

Kalver said...

jippikajee, minu 15 minutit kuulsususesära on lõpuks kohal. ilmselt ma lasen auhinnapildi endale reie siseküljele tätoveerida, et seda ainult kõike lähedasematele inimestele tähtpäevade puhul paljastada.

Kalmsten said...

Kahtlased ning sarvilised hääled mu peas, sosistavad ja käsivad sulle edasi öelda, et see kuulusesära võib isegi 16 minutit kesta- AIKA ALKAA NYT !

Kiidan, tunneksin ennast meelitatuna kui tatoveerimiseks kasutataks sukavarrast ning uriini ja tahma segumenti ...

J said...

9 päeva pole midagi kirjutanud? Ma arvan, et sa kogud muljeid ja jõudu selleks Twilighti postituseks, mida me kõik ootame.

Kõrvale vingerdamise võimalust ei ole. Me teame küll, et see sul nähtud on.

triintaada said...

Ootan uut postitust juba pikemat aega... et läheb, läheb!!!:D

Ulmeguru said...

Halleluuja!
Ma sain auhinna!!!
Tänud!!!!!

Luban, et loen lähimal ajal «Videviku» läbi ja kirjutan sellest... ja siis vaatan ka samanimelise filmi ära ja kirjutan ka sellest... ikka eesti ulmesõbra valgustamise nimel...

Oeh, auhind, mõelda vaid... võttis kohe pisara silmanurka...

Kalmsten said...

@ Kole-Jannu
Twilight tuleb, aga kunagi hiljem ja võib-olla, et mitte minu kirjutatuna ning võib esineda ka "Videviku " esinemist hoopis mujal...

@Zinera
Ja võimalik, et juba täna kriuksatab vana aiavärav nii tuttavalt....

@Ulme-G
Ulmesõbrad pisaraid ei usu !
"Videvikule" olgu lõpp peale tehtü juba täna ning ootame ka vabandus-eufooriaposti "Seitsme Ratsaniku*" suunal.
Eeldame, et teie areng väärtulme vallas on juba jõudnud nii kaugele, et tajuda kõiki neid suurepäraseid kirjutamatajätmisi, millega mainitud suurteos lausa pilgeni täidetud on.

EDU ja neid samme !


*Või oli neid ratsanikke hoopis viis?