Sunday, June 13, 2010

Vutitõbine: Saksamaa - Austraalia (MM 2010)


No mina austraallaste asemel kaebaks kõik loosijad ja muud säänsed tegelased kohtusse, kuna saata aussied Saksamaa vastu mängima on sama, mis seada meie meeskond vastamisi uiskudel pingviinidega ning käskida neil mitte väga suurelt pähe saada.
Olgu, päris Saudi Araabia VS Saksamaa (MM 2002) mõõtmeid see mäng ei võtnud, aga esimestest minutitest saadik oli selge, kumb meeskond platsil vutti mängib ja kumb lihtsalt vastasmeeskonna vastu mängib.

Sakslaste kohta veel niipalju, et meeskonna koosseis mulle istub ning olen Bierhoffi valikuga rahul, ehkki ründepoolikul vudiv kahtlase nimega tegelane on muidugi kahtlane, aga sellised need kahtlase nimega tegelased ongi - kahtlased nimelt.
Mäng klappis nii, et kohati kadus väsimus ja narkolepsia mõõtmeid võttev unisus kus kurat ja paar korda suutsin ma isegi kudend räimele omase helivõimsusega kraaksatusi kuuldavale tuua.

Kindlasti suutsid ka Austraalia jalgpalliässad platsil midagi põnevat korda saata, aga kas ei seletanud seda mu väsinud silm või suigatasin ma automaatselt unne,niipea kui pall võrgust välja võeti, ehk siis - mis iganes variant iganes, aga esile tuua ma ei viitsi neist mälust kustund momentidest mitte ühtegi ning keeran hoopis magama ja ilusaid pilte siresäärsetest palluritest ma ka ei näita.

Germany - Australia 4 : 0

Piltide asemel saate sellise laulu ja video hoopis, iniseda pole mõtet.

No comments: