Monday, December 13, 2010

Scott Pilgrim VS The World e. See Film Mille Pealkirja Terve Blogipuu Mingi Hetk Täis Oli.


Öhh... Muff küsis eila, et kas me mingit kinu vaatame ja kuna mul oli hetkel nõel veenide kohal, siis haugatasin ma välja esimese filmi mis mulle pähe kargas.
Noh, selleks oli siis see paljukiidetud SPVSW ning minupoolne põhjendav saatelause oli: "See meeldib kõigile neile tatikatele..."

Mis ma ütlen - nn Sopranofilmi kohta üllatavat hea. Kohe alguses hakkasin vana traditsiooni kohaselt üles lugema naljakaid kohti ja loobusin sellest nende liigse olemasolu tõttu juba eos.
Pulli sai ning kuni keskpaigani ei olnd filmil tõesti häda medagi, siis aga hakkas kogu jama veidi igavaks kiskuma.
Naljad käisid suh't samade aukude ümber, ehkki üldjoontes püsisid naljakana ning põhiline muttavedaja oli vast filmistoori.

Räägin ka sellest:

No alguses oli sõna, siis tulid Kanada ja ka NY. No Kanada New Yorki ei lähe, aga see-eest tuleb NY-st Torontosse elama plika, kelle nimi on mul praeguseks juba meelest läinud ning temaga kohtub siis ka filmi peatgelane nimega Scott Pilgrim - EI! - tegemist pole meesšovinismiga, seda nime on lihtsam meelde jätta lihtsalt, mehenimi ju siiski.
Nu ok, see selleks ja temaga kohtub Scott, kes sebib parasjagu 16 aastase hiina plikaga, kelle nimi on Knives ja - pikk jutt - aga kes põmst ei anna kätte, ma järeldan, et ei võta ka vist... kätte, ma mõtlen.
Mis sellise sebimise mõte on, jääb arusaamatuks, kuna onaneerimine on tore sellest olenemata, et kas sul on FB-sse märgitud "in a relationship" või "single", aga see selleks ning uitmõtted patta.
Igastahes kohtub Scott Ramonaga (meelde tuli!) siis, kui ta päriselt surnud veel pole, aga ega ta lõpus ka päriselt ära ei sure ning hakkab sellega sebima - see tähendab Ramonaga - ning üsna elusana.
Ehk siis võtame senise kokku: Scott hakkab Ramonaga sebima ja jätab Knivesi kus seda ja teist - nüüd pange tähele! - AGA, mitte koheselt.
Oehh, natuke segaseks hakkab kiskuma ning seega ütlen ära, et põhilises osas peab ta kemplema Ramona seitsme ex-iga.

Sounds like bollocks?

Saundib küll jah, aga tegelikult pole üldse hull. See tähendab, et pole hull sellisel juhul, kui sa sellest filmist midagi erilist ei oota. Mina arvasin, et kui seal midagigi vaadatavat on, siis ehk paar tissisteeni alguses või kergem vibraatorinali keskel, aga tegelikult komistasin hoopis ülllatavalt hea filmi otsa.
Filmi veab "väga heast" "hea" nimelisse auku see kuradi ex-idega kemplemsvärgens, mis muutub keskel juba suht igavaks ja kaksikute esilkerkimise ajal talumatuks ning otseloomulikult astutakse lõpvaatuses self-respecti-i, hard desicion-ite ja muu relationship related emojama ämbrisse. Võimalik isegi, et neid otsides, aga täna ma spoilerdama ei hakka.

Hinnang numbris lisamölas:

Oh-vana-Jummel-võtaks-neid-tiinimuuvisi filmina: 4/5 - hehh, meeldivalt ja isegi üllatavalt hea ning võrdväärne Euro-Tripi esimese poolega.

Romantiliselt digifantastilise noortekomöödiana: 3/5 ehk romantikaosa sakkis ainult lõpus, komöödiaosa langes tasapisi ilma nulli jõudmata ning fantaasiaosa oli kohati ok ja kohati tüütu.

Kokku: 7/10 - ehk läks loosi ja oleksin võimeline ka teist korda vaatama - iseasi muidugi, kui pühendunult ma seda teeks, aga see ka selleks....
Ahjaa - muusika oli kohutav indie-grunge-youth-rocki pask ning need boonuspunktid ja mündid oleks võinud nagu ka mingitki mõtet omada.

Erxor: 6/5 (Jah, tal tõesti on hinne kuus punkti viiest võimalikust! - MNC)

8 comments:

Anonymous said...

Mul on tunne, et sina koos paljude teistega võtategi sellist elustiili tõepähe.

Kalmsten said...

hõmm...millist nimelt?

triintaada said...

Ma juba mõtlen pikemat aega, kuidas seda filmi hinnata, sest tegemist on huvitava ja suhteliselt sisuka filmiga, aga kokkuvõteks ikka üks paras tiinekas...raske juhus, siiski arvan, et nii kõrge hinnang jälle filmile, mis lepib ka madalama hindega. Vot nii.

Kalmsten said...

Ja mina veel mõtlesin, et võiks isegi 8 panna.
Tiinekafilm või mitte - pigem mitte - aga ta ei ole tüüpiline tiineka film.
Üle pika midagi mis räägib tattninadest ja on samas naljakas. lõpp oli muidugi etteaimatavalt mage ja vahepeal kiskus korraks tüütuks, aga ma nägin filmis vähemalt 5-e punkti, kust oleks saanud - publikuihale alla andes - filmi kapitaalselt persse keerata, seda rohkem "keskmise filmivaataja" ootustele allutades.
Kokku siiski seitse ja ma ei tunne, et ma sellele liiga teeks või üle hindaks.

triintaada said...

Okok, võtsin järelemõtlemisaega, väga tiinekas see film jah ei ole, aga ikka...erinev film teistest, aga ma paneks mingi madalama hinde..Kirjutan sellest filmist just for you paari päeva jooksul:D

Kalmsten said...

awwi kui armas, vaata aint, et su mees teada ei saa :D

triintaada said...

ehh, ära hirmuta yep:D:D

Kalmsten said...

Parem karta kui kahetseda !! Lihtsalt katsu vähem poste mulle pühendadada. Umbes 4-5 special-posti nädalas ei tohiks eriti silma torgata...
;)