Monday, February 14, 2011

Brotherhood Of Blood e. Needusest, verest ja Kalašnikovist


Ohjohh:

Polegi seia jupp aega satttunud ning nüüd hüplen ma kahevahel, et kas valetada teile, et ma vaatasin silmad punnis hunnikuid ja hunnikuid kinofilme, mis olid kõik nii väärtfilmid, et nendest kirjutamine on pühaduseteotus või hoopis tunnistada, et sattusin Fifamanager 2008, Rahvaülikooli ja tinditikkimise võrku.
Ok, ma ei ütle midagi ning järeldused võite ise teha, aga märksõnaks võiks vabalt olla - konflikt Egiptuses.
Nii ja nüüd jooksen ma tähelepanu hajutamiseks ajas tagasi, ehk sinna momenti, kus ma otsisin Pariahile jätkuks mingit Brotherhood of Kill või Brotherhood of Murderi nimelist skinnifilmi, aga ei leidnud.
Enda arust olen seda küll surmaeelses seisundis sõna otseses mõttes jõllitanud ja järelt on see päriselt ka olemas, aga sõrmede vahele jäi mul ainult samanimeline vampiflim.

See film siis:

No seline bekati-tüüpi vampikas, kus keegi ei sätenda ning esimese vampiiri ekraanile ilmudes olin isegi meeldivalt üllatunud, aga noh - ütleme nii, et nii, nagu bekatfilm leiab oma koha säästumarketi riiulil, nii leiab ka b-violence B-filmis oma koha ning kaua ei tulnudki oodata, kui juba mühises põrmanduile veri ning vaiad läbistasid liha nagu imeväel ning noh... jah.
Jah-i all pean ma silmas, et siis hakati veel rohkem filmi sisustama või sellele mingit muud kulgu andma kui lihtlabane vambi-äksõn ning tulemusena jaotas see filmi osalt plussiks ja osalt miinuseks.

Jah:

Aga jah ning jah-iga see asi peamiselt siiski piirdus ning spoileriseguses "ata-ata" vormis võiks küll mainida, et filmil oli tõsine võimalus saada esimeseks vamiirifilmiks läbi ajaloo, kus vampide ja inimeste vaheline lõpukaikavedu madistatakse peaasjalikult Kalassidega, aga ei. Sellest võimalusest keegi kinni ei haaranud ning seetõttu jäi lõpptulemuseks siiski keskmiselt nõrk b-film oma täitsa-ok-tüüpi vambikeste, ummamuudu legendikese, kohustuslikult halbade dialoogidega ja hirmsa ähvardusega lõpus, et sellele tehakse järg. Seega ükskõik kui halb mulje sul ka esimesest filmist ei jäänud, tabad sa ennast teadmiselt, et teise osa vaatad sa ka ära - kasvõi musta plekiga seinamaalide ja Kalasnikov-vampiiride pärast. Mina üritan mitte vaadata, vähemalt mitte täna.

Hinne numbris, lisamölas:

Bekatvambikana: 2/5 - ei olud naljakas ja ei olnud ka selline, mis paneks rusikaid vastu rindkere prantsatama ning lugulaulu suurstuudiote manduvusest laulma.

Horror-Thrillerina: 2/5 - Põnevus oli asendatud kohatise igavusega ning horror oli nagu ta selliste vambikate - ja mitte ainult vambikate- puhul olema kipub, et kroov i blut mit blood.

Kokku: 4/10 - Kuskil taevani kiidetud ajas jõnksutamine oli tõesti hea(!), aga selle puhul mingist tasemest rääkimine oleks selge liialdus, samas ei anna see ka põhjust sajatamiseks, nii-et üldkokkuvõttes selline neutraalne bekat, mis küll ei hammusta, aga ega ta midagi muud ka ei tee.

Teised:

Brotherhood Of Blood

(2007)

IMDB: 4,9/10 ( 2740 v.)
Rotten Tomatoes: 1,9/5 (276 v.)




No comments: