Monday, August 17, 2009

Constantine e. deemonitapupühad

Kui aus olla siis ma ei ole teemaks olevat filmi viimase paari aasta jooksul kordagi vaadanud - ei pohmakaga, ega ka mitte normaalstaadiumis, aga kirjutama inspireeris mind Trash-i postitus Hellblazeri koomiksi teemal, kust see Constantine -i nimeline tšello ka filmi ilmus ja Keanu Reeves-i näo ette manas.

Postitus tuletas mulle meelde, et olen üht Hellplätseri koomiksit ka ise näppinud ning see ei meeldinud mulle, kuna veidi ennem nähtud vilmist oli jäänud mulle raudbetoon arvamus, et kui sellest kunagi mäng või muu asi tehakse, siis peab Constantine olema just täpselt Reeves-i kivinäoga ja mitte mingeid kõrvalekaldeid!

Ülejäänud näitlejad jäid vilmis tuhmiks nagu enamus vilmistki.
Ma saan aru, et on übertegelane ja untertegelased , aga tegel't peaks teistele ka veits enesetutvustuse aega andma. Vastasel juhul juhtub nagu minuga, et mõned aastad peale vilmi nägemist ei mäleta sa peale põhimeha mitte kedagi...ahjaa... Lucifer oli äge, ehki jäi The Prophecy* omale mäejagu alla, aga see selleks...

Põhimöödalask tundus olevat ostsese sinu puudumine - oli nagu lipp siit ja lapp sealt, ehk kuidagi keskpõrmandule kokku. Vähesemal, ehkki olulisel määral häiris ka erinevate artefaktide sissetoomine ja nende vähene osalus e. kohene kadumine ekraanilt stiilis, et: põmm - släššh - fiušššhhhh ja tagasi rekvisiitide lattu. Lihtsalt, et kui juba võlumõõk, siis olgu see ka võlumõõk* ja mitte mingi suva junn, millega üle kahe-kolme kaadri välja ei venita.

Aga üldjoontes on Constantine -i puhul tegemist siiski kergema astme ajaviitekaga, et kisub sinna kasti kuhu ma liigitan Troy , et vilm koosneb headest kohtadest ja enamus neist on saasta moodi head , aga tervikuna on kuidagi.....jama/nõrk/lame/täielikult teostamata/haltuura ?

Religion related äksõnulmekal peaks ikka natuke rohkem maapealset kirikumõju*** sees olema ja puudujääkidest deemonitapu instrumentaariumi kasutamisel ma juba rääkisin.
Pealegi, miks ei olnud deemonitel mingeid vingeid apastraate, miks nad mingid friigid olid...ei fakk them- teeme nad lihtsalt koledaks ja tasakaaluks teeme jõleda Gabrieli kah...


PS.
Screen shotid varastan ma netist sest Consa DVD pandi mul't pihta koos paljude muude "Lowest Rank Collectors Editionitega". Ütle nüüd, et suvapätid ei tee 99 eekusel ja 299-450 eek-istel DVD-del vahet....


*
Türklased oskavad selles mõttes paremini, et kui juba võlumõõk mängu tuuakse , siis on ta ikka seda väärt, et teda mängu tuua ja lõpuni sellega ka hekseldatakse.

**
Ettekuulutuse triloogiast (neljandat ja viiendat, pole teatud põhjustel minu jaoks olemas) kavatsen ma siin ka enivei kunagi kirjutada...


***
Mitte, et ma arvaks, et seal mingi Danny deVito ringi peaks vudima ja preestrina koomilist tegelaskuju etendama...hoidku jumal selle eest...


Fantasy-ulmeäksõnina: 2/5
e. midagi jäi puudu, pidev ja tõsiseltvõetav stoori ntks

Ajaviitekinona: 4/5 e.käb, ehkki pikkus tõmbab tema ajaviiteväärtust oluliselt alla. Nii palju- 2 tundi - tühja aega ikka tavaliselt pole.

Pohmellifilm?: Põmst küll, aga ainult kergema astmega pohmaka jaoks (+0,5)

Kogukupatus: 6,5
e. teistkordselt tarvitada tasub vaid äärmisel juhul.


Üks lemmikstseene.

Metsavana , näe lohuta end sellega , et su auto läheb pärast
lõplikku lagunemist pörgusse.



FRIIIK/Walking Angel ;)


Hämaralt kuratlik/Liiga kuratlik


Jah, ma tean,et Constantine ja The Prophecyt ei saa/tohi
kuidagi võrrelda, aga ma teen seda siiski!



**

2 comments:

Juurak said...

Mnajh. Mu meelest me seda talvel ikkagist vaatasime...Kuigi sina võisid sel ajal silma looja lasta, kui mina vaatasin...

Kalmsten said...

ei mäletab küll,et oleks seda arvutajast vaadanud, aga ma avastasin, et see vilm on mul DvDRip-ina olemas nii-et vb tõesti...