Friday, September 11, 2009

Survive Style 5+ e. "Oi! Wheres The Joke In Japanese Jokes ?"

Metsavana lubab mul oma Rokk'n'Ropp blogi alles hoida, ainult se'l tingimusel, et ma vilmiblogi ikka elitaarsel positsioonil hoian.
Läbihäda suutsin, viidates haiguspuhkusele ja joomapuhkusele, endale veits armuaega lunida, aga nagu teadaolevalt on igal asjal lõpp ja nii saabus lõpp ka Mõtsapässi armulikkusele .

Eesti keeles tähendab see seda, et pidin jälle mingit vilmi vaatama ja sellest kirjutama.

Seekordseks väljavalituks sai "Survive style 5+", mille kohta ma Juuraku "Tervisekahjustus vete pansionaadis"* viibides, tema blogist positiivset kajastusavaldust lugesin.**

Kuna Tõhh otsu...pakkus välja, et me mõlemad tahame mingit vilmi vaadata siis tõin kõvaketta vahelt lagedale Utorrentisooja "...+5"-i.

Ise olin ma sellest kinuvilmist näinud ainult trailerit ja paari skriinsotti.
Seega- klammerdudes puhtalt nonde Thailandi kino laadsete värviorgiate külge, millega kõik vilmi tegevuskohad paistsid üleuputatud olevat - lootsin ma vilmialgusest kaugemale jõuda.

Umbes ,et senikaua naudin värvikirevat pilti, kuni karakterid arvavad heaks shüzeesse lülituda ja tegevus kunagi hilja pihta hakkab, et sealt edasi läheb kõik nagu lepase redeliga, aga tutkit ta läks.

Tõhhi kannatus katkes ennem kui minu oma - seega vaatasin ma järgmine hommik pooleli jäänud kohast edasi ja .....jätsin selle uuesti pooleli - seekord siis arvatavasti igaveseks ajaks.

Ei viitsind minu silm seda jaapanlaste jantimist ära vahtida sest õukei, 3-e minutiline videolõik mõnest jaapani televõistlusshowst on veel ära kannatatav, aga pool tundi alamõõduliste töterdamist- kes pole isegi rohelised- koos ameerikamaa kinuvilmide parodeerimisega või üle ookeani kantimisega kaasnevad killud, oli minu jaoks paraku üle võimete.

Ei ole minul näärmeid nendest jaapani nindzanaljadest arusaamiseks - kui godzilla, haikud ja kamikazed välja jätta- ei päriselt, ülejäänud naljade point jääb enamasti selgusetuks.

Oeh...et siis kokkuvõtvalt on tegemist: Tailaste kinole omase värvisoodomiaga, Jaapani telemängule omase näitlejatööga ning ainult tõusva päikesemaalastele arusaadavate naljadega kinupilt, mille ainus pluss on Vinny ning teda näidatakse kah liiga hilja ja liiga harva.***


Hindex:

Tõusva päikesemaavilmina 2/5
Kultuuriliste erinevuste tõttu, arusaamatu naljavilmina: 4/5
Pohmellivilm?: Tekitab küll - seega vastunäidustatud! (-1)

kokku 6/11 e.vaadata ikka võib, aga mitte minu nahas olles.


*
Tervisekahjustus veed töötavad 100 % . N: teisiba oli mul palavik 37,7 , aga kolmaba juba 38,6 - seega igate töötav asutus. :D
**
"Vannun kogu oma blooga ja bloggardiau nimel, et suhtlen vilmiblogijatega, oma edaspidises elus, ainult bloogade vahendusel ja ei üritagi verbaalset kontakti otsida, ja seda Lumiere - dest kuni
mõtekate aegade lõpuni!!" (Vilmiblogijate püha vanne sissepühitsemisorgial )

***
Hakkasin praegu mõtlema , et kui väljamuukida kõik stseenid, kus Vin sees on. Siis need kronoloogilises järjestuses vilmialgusesse toppida ja siis kogu alles jäänud osa otsa viryutada, saaks mingi japficspulp-i kokku ja seda ma vaataks küll kurat, et tekiks huvi keda see suurpoiss seal tümitab ja mis asjaoludel ta inimesi tyytab- praegult jäi see üldse nägemata ...





2 comments:

Juurak said...

Eks see siis on ka tagumine kord, kui ma Sulle enda juures pansionaaditeenuseid pakun. Ise tead...

Kalmsten said...

hmm....et sul nagu on palaviku suurendaja otsas ve, äkitse ma saan tsivilseeritud maailmast natuke salaja kaasa tuua, aga sa võiks mulle selle anti-ravimi nime öelda, selle mida sul täpselt vaja on...