Wednesday, September 30, 2009

Noises off e. janti ja sardiine kuhjaga (Säästupost !)

Tekkis huvi üle pika aja mingis't Komöödiat vaadata, Komöödia kirjutasin ma suure tähega kuna ma ei pidanud silmas selliseid "irwe-suu-nurka", "mõned muijanid included" ja "tahan ära surra" tüüpi naljavilme, vaid sellist mis ajaks naerma ja teeks mu äikesepilve värvi aura natuke heledamaks, kaotaks kõhuvalu, paar liiigesevalu, peavalu ja 24/7 uima-uimasuse -näljahädadest ja globaalsest vaesusest on mul pohh ja tuumasõda oleks mo'r'st äge.

Valiku alla sattus umbes kuu aega arvutis vedelenud -

Noises Off !(Vaikust saalis!) -

Nimetet vilmi nägin ma esmakordselt suh't tatikana ja siis veidi hiljem tiba vähem tatikana, meeldis nii esimesel kui teisel korral ja mäletan, et sai lõkerdatud ikke saasta moodi.

Nüüd kolmandal korral ei pidanud ma ka pettuma, aga muljetusse oli erinevus tekkinud.
Nimelt ei tundun'd vilmi eismene kolmandik sugugi nii pika ja igavan kui esimesel kahel vaatamiskorral ja kolmas tundus ürgajal hüpernaljakana.
Nüüd libises esikolmandik mööda koos püsiva irwwega suunurgas, mida suutsid sealt kaotada ainult mõned naerupahvakud ning kolmas leidis suht leige minupoolse vastuvõtu - ehki see otseselt vähenaljakas ka ei olnud.

Sisu-

Läbipõlenud teatrilavastaja üritab teha komöödiat, et tagasi teatrimaailma hiilgavate hulka pääseda ning terve esiemese vilmikolmandiku on kaamerasihikul see kõige peamine peaproov.

Peaprofkas esineb mõningaid äpardusi jne, kuid üldjoontes laabub kõik ladusalt ning kui kuskil ka mingi küsimus või arusaamatus tekib siis lahendab Michael Caine mängitud Loyde Fellows selle inimvaenulikule irooniale toetudes.

Teine kolmandik on juba etendusest, näidatuna lava tagant ning kuna mr. Fellows pole saanud trupil koguaeg silmapeal hoida siis on tekkinud näitlejate hulka intriige ja lahkhelisi, mis kõik kodaratena ratta vahel mõjuvad.

Kolmas osa vilmist on näitlejate oma vahelise kakelungi lavapealne tulem -publiku poolt nähtuda- ning parim sõna selle iseloomustamiseks on - KAOS.

Aga jeh, jant messugune.

Tsitaat vilmist:
"So what am I saying.... i say....lets say no more abõut it"

Lisamärge(ked
):

Ei mäletagi ühtegi teist jandivilmi mis viimastel aastatel nii jõhkralt naerma oleks ajanud kui paar inglast välja arvata.

Hinne:
Sisu + jalaga perse huumor + Le gut gut dialogieux vilmina: 4,5/5
It so 90-s vilmina: 4,5/5
Pohmellivilm: lä'eb ik'e, aga im änglische subakatega - tegelaste omavaheline vaidistamine on liiga kiire pohmelli jaoks(+1)
Kogum:10/11 e. öelge mõni kinuvilm millele ma viimasel ajal naapalju punkte olen andnud.

MNC ütleb veel: Kellele ei meeldi on lihtsalt ameerika pirukate ja katastroohv vilmidega ära rikutud punkt.



Tegemist on etenduse posteriga kuna ma ei viitsinud peavalu tõttu pikalt otsida.


*

2 comments:

Anonymous said...

Muuseas, tükk on olnud ka meil teatrilavadel nime all 'Lavalised segadused'.

Kalmsten said...

Tore oleks näha.
Ma tean, et üle ookeani oli see kohutavalt populaarne etendus, mida leierdati kõikvõimalikes teatrites ja teatrihakatistes ja mängitakse mingil määral vast seianigi...
Aga esialgu tuleb vilmiga leppida, ega se' halb alternatiiv polegi tegel't ..vähemalt seiani pole olnud.