Monday, November 29, 2010

Le Compotieux vol. 10 e. filmiriba filmidest....

...millest ma ei viitsi/ei oska/ei näe põhjust pikemalt kirjutada.


Machete (2010 US)

Ohjessus, kohe alguses sai mulle veel selgemaks, et ma olen absoluutselt vale inimene sellise kino jaoks - Trejo astub majja sisse ja lööb pöördmachetelöögiga kolmel vandil pead maha, siis leiab mingist toast alasti chica ning haarab ta hidalgolikult sülle. Mainitud naisisend muidugi uinutab ta valvsuse ja tekitab talle machetega uue kehaavause ning siis võtab välja vaginaalsel teel varjatud telefoni ning tellib kohale Steven Seagali - bahh, edasi läheb veel tupoimaks.
Ei mõista, ei suuda mõista, ei taha mõista ning enivei ei meeldi Trejo peaosalisena, DeNiro texase poliitcowboyna, Rodriguez režisöörina ja Seagal-i ma vihkasin juba enne sündi.
Mitmesõnaga kokkuvõtteks: loll cast, loll plot, loll tagline ning naljad lendasid ka silmist mööda ning maandusid tagapool kuud vigastades kahte SS-Schwartesonne sõdurit ning kolme tsiviilnatsionalisti.

H: 3/10

Mongol (2007 Kaz/Rus/Ger/Mon)

Film Tšingis -Khaanist, mille aluseks vist Kalašnikovi raamatus "Julm Sajand" kirjutatu, ehk siis film, mis üldjoontes järgib "Mongolite salaajaloos" jooksvaid värsiridu.
Süžee poolest siis triloogia ideega alustatud ning siiani viimaseks jäänud kinuteos Tšingis-Khaani lapsepõlvest ning valitsejaks tõusmisest.
Üsnagi kehv kogutulemus, ehkki parem kui oodata, sest venelaste kirg kujutada mongoleid 200 aastase ikke eest veel metsikumatena, kui nad olla suutsid, on teada-tuntud auk.
Parimaks osaks filmis on mongolite relvad, ehk umbes sellised, nagu nad olla võisidki - rohmakad, täkkeid täis ja kilomeetrikauguselt näha, et tuhandeid kordi nürimad kui eelmisena mainitud filmis olnud machete-d.
Filmi halvimaks osaks on.... see on kuidagi igav. Lihtsalt kuidagi igav ning tühi ja otseloomulikult lõi viimase paugu niigi haprale üldteosele mingi haige idee tekitada mongolitele mingid kahe värdmõõgaga supervõitlejad, kes hobuse seljas ratsutavad ning kõigile füüsikaseadusele vastukäivalt vaenlasi notivad.

H: 5/10

MacGruber (2010 US)

Njaa, alguses vaatasin, et lahe - Hot Shotsi stiilis naljad uues kuues ning et kogutulemus võib positiivselt jabur olla. Paraku aga kadus kogu krempel üsna kiirelt lausdebiilsuste ning idiootse vägivalla eksponeerimisse. Oleksin leebem kui McGyveri lollim versioon oleks ka mingilgi moel geenius olnud, et noh -teeb ka saapaelast ja käekellast pommi, aga mingi idiootsema tulemusega, mitte ei topi endale peterselli perse.
Nõrk, masendavalt nõrk ning naljakaid kohti oli tervelt 3.

H:2/10

Dudesons the movie (2006 Fin)

No see on see kamp soomlaseid, kes ennast kaamera ees veristab ja vigastab -kõikmõeldamatutel vahenditel ja idiootsetel viisidel.
Ei olnudki nii kohutav, kui ma arvasin ning ehkki "trikid" ei leidnud minu poolt mitte mingisugust positiivset vastukaja, oli poiste enda möla kohati täitsa naljakas ning rohkem kui lihtsalt talutav.

H:5/10

Mirrormask (2005 US)

Ei olnud üldse nii sürr kui lubatud, see tähendab, et sürr ta ju oli, aga kogu see kammajaa endasse ega endaga kaasa ei tõmmanud.
Kõik oli arusaadavalt labane ning kohati lausa piinlik, mingit huvi üksikasjade vastu ega lihtsalt küsimusi ei tekkinud ning ega neid poleks ka seletatud -midagi RCH "Other Side" video sarnast, ainult et viimane on oma lühiduse tõttu õnnestunum.
Samas, ei saa öelda ka et päris nõrk oleks olnud, aga pigem selline easy-watching, kui midagi, mida Gaiman-i ekraniseeringu ja haaravalt sürrealistliku unenäomaailma ootuses peale lükata.

H: 6/10

7 comments:

triintaada said...

As I said: Mirrormaski ainult vaataks, ülejäänud kõlbavad vaid 15 kroonisteks dvd'deks:D

Kalmsten said...

Miks sulle tattoo-musklis Trejo ei meeldind ja mu isa ostis Mongolui DVd palju kallimalt. Ma oleks ka nõus raha välja käima(rohkem kui 14.90), kui ma nende karbikeste ostmisel veel mingitki mõtet näeks.

Ulmeguru said...

Machete oli hea... ei, väga hea!

MirrorMask oli mul kunagi plaanis, aga miskit tuli vahele... peaks uuesti plaani panema...

Ülejäänud aga...

Kalmsten said...

Minu jaoks on Rodrigueze fenomen täiesti hablamatu.
Machete ka - pigem verekapsas Metsavana soolikaaeda, kui midagi mida ma teist korda vaadata viitsiks.
Praeguse seisuga ma ei viitsiks seda isegi esimest korda vaadata.

Ulmeguru said...

Mulle Rodriquez sobib... vaatasin eile isegi mehe tehtud spioonijõmpsikaid... ja jäin täitsa rahule...

Metsavana said...

Minu soolikaaias on see kapsas kindlapeale aukohal.

Kalmsten said...

@Jürka
Ma jätan isegi From Dusk Til Dawni poolepealt pooleli. Spy Kids-i ma korra proovisin vaadata...15 minuti sündroom.

@Metsapäss
Seda oli arusaaa juba 3. minutist kui pead lendama hakkasid :D

Üldsusele:
Vb on probleem selles, et ma vaatasin juba sel suvel Tromeo & Julietti ja Cannibal Holocausti ning sellega on minu selleaastane verekäkerdiste plaan täidetud ja limiit ületatud.