Thursday, May 28, 2009

COMING SOON!!!!!

Kuna kell on öö ja ma olen rämedalt juua täis siis võib oodata homse päewa jooksul uut pohmellivilmi soovitust.
Kuna minunäol on tegemis ettenägeliku inimesega siis ostsin juba lõunasemal ajqal endaLE sÄÄSTU MARKET-I dvd kullafondi kogumist filmi mille hind andis lootusi.
Vilmi nimi on "Skinned Deep" ja see maksis 14.90 eesti rahas.


Kuna ma'i kavatsehgi hakata enda ega ka mitte kellegi teise lootusi rikkuma ega ka mitte maandama siis kirjutan siia aint selle mis ruumipuuduse tõttu on plaadi pappümbrise peale kirjutet.

"NÜLITUD"
Sattunud meeldiva vanaema konksu otsa, saab perekond Rocwellistr tema meeletute pereliikmete sak, kelledele meeldib inimesi jahtida. Peale verist söögitoa intsidenti jääb ellu vaid noor Tina.
Tema uueks pereks saab vaikiv kirurg Kindral oma raudsete lõugadega, deemonlikkääbus Taldrik, kes kasutabh relvadena mistahes nõusid ja hirmuäratav Aju, kes on armunud oma uude mänguasja.
Nüüd peab Tina, kellest on saanud abitu tunnistaja nende jõledale ajaviitele, minema üksi läbi katsumuste ja valu mööda maja haisvaid labürünte, kus igal sammul ootab teda kohtamine surmaga- see on tema ainus võimalus ellu jääda!

Rasvases kirja text on maha kirjutet dvd papp-ümbriku pealt.

8 comments:

J said...

Kurat, ah säästumarketis on selliseid filme ka. Comarketis ma seda pala näinud ei ole.

Juurak said...

Irw...
Sa lõpuks ikka ostsid selle suurepärase kinupildi ära?
Ma tükk aega nuputasin, et kus ma sellist juttu kuulnud olen. Välja mõtlesin. Sa ise ju rääkisid kunagi talvel, kui poes olid käinud, et nägid sellist ilusat filmi müügil...

paranoiadisco said...

See on selline film, mida tuleb narkootiliste ainete mõju all vaadata. Parim film, mida 15 krooni eest saada on.

Kalmsten said...

ma olen hetkeseisuga pool ära vaatan'd ja mulje on, et see on THE VILM!

Metsavana said...

Tahan ka!

paranoiadisco said...

Vaatasin, et olen kunagi midagi kirjutanud ka:
http://paranoiadisco.blogspot.com/2006/10/skinned-deep-2004.html

Terje said...

tahan.. enam mitte kunagi seda filmi vaadata

Kalmsten said...

@metsavana- SAAD!
@ Paranoiatisku- LOETUD JA TEADMISEKS VÕETUD!
@ Terje- Ega see pole MEGA SHARK VS GIANT OCTOPUS, et seda niisama saab pooleli jätta, nurtad ja vaatad!