Saturday, April 2, 2011

Koomiks: Videvik e. jõllitus kestab.




Pole koomiksite alal eriline asjatundja ja natuke nagu isegi kõhklesin, et kas sobib siis esimeseks koomiksipostiks võtta üks oma ala tippudest, kuid.... väidetavalt on julge hundi rind rasvane ning siit see tuleb.

Asi:

Vampiiri või lihtsalt kollikoomiksite hulgas on kindlalt tegu absoluutse laega ning seda just kunstilises võtmes. Kergelt reaalsuslähedane pliiatsijoon vaheldumas mitemidagiütlevas vormis figuuridega, tindiplekk kui kerge vihje ning põhirõhk peamiselt Eesti filmikunstile omasel pilkudemängul, mis jätab ütlemata rohkem kui tuhat sõna.
Lehekülgedele pillutatud kerged emotsioonid silmaterade vaevumärgatava suurenemisena või allasurutud pinged väriseva joonena mõne jäseme ümber, kulmude mäng ning lihtlause siin-seal segatud tuhandete "grrrnk-ide" ja "ouch-iega" - jõhker või pigem meistriklass, ei midagi vähemat.

Stoori ise:


Järgib raamatut või filmi või kurat teab mida. Igastahes, kui filmi näind poleks, siis oleks tänu ülikunstilisele vormile enamus kogu jamast suht arusaamatuks jäänud, sest juba mainitud jõllitustseenide abil anti edasi ükskõik mida või pigem vastupidi. Lugu ise oli vist selline, nagu ma juba filmipostis kirjutasin ning rohkem ma sel teemal ette mulisema ei hakka ja lisan veel lõpetuseks, et kindlasti tahan lugeda ka järgmisi osi ning loodan sel teemal Eskimo peale, kel arvatavasti kõik kõvaköiteliste ja originaalkeelsetena juba ette tellitud või suisa riiulis olemas.

H: Ohjahh e. erinevalt raamatust ei kulunud mul selle läbilugemata jäämiseks 3-e aastat. Seega pluss vist.

7 comments:

Rents said...

Mul pidi süda seisma jääma, mõtlesin, et oled ilma minuta "Videviku" järgmist osa vaadanud.

Kalmsten said...

Ma ei teeks sulle eladeski midagi sellist !!!!!!!!

Lauri said...

Say what?

Ulmeguru said...

räme naer

Kalmsten said...

Jah, Lauri, kui palju sul Twilighte juba olemas on?

Lauri said...

Ma ei vasta sellistele alatutele provokatsioonidele ja jätan selle numbri saladuseks

Kalmsten said...

Ega ei tasu neh, muidu on kõik Trashid ja asjad sul kallal. Krt, mul oli Metsapässi käbarate
eemalhoidmisegagi tegemist kui kurja....