Wednesday, October 14, 2009

Gundog "They Who Laugh Last" e. naeravad tõesti ja kahjuks minu üle


Gundog-i vastu tundsin huvi tänu allääres olevale videole ja paarile loole, mis kogumikel on kõrvu sattunud...
Võib-olla, et ei ole lihtsalt tegemist nende parima reliisiga ja tegelikult on Gd äärmiselt sheff bänd koos omapärase hardcoreOi!/Oi! kõlaga, leidlikult agressivsete tekstide ning iga noodi ja tekstirea tagant kumavate tosinate ütlemata/mängimata jätmistega, täis silmikilamapanevaid teravmeelsusi, kuid kõne all olev ning juba kolmandat tiiru jooksev album ei suuda küll minult välja pigistada mitte midagi muud peale laiatarbelise omadussõna - igav.

No tõesti, ma saan aru, et kuttidele meeldivad Discharge, Major Accident, kõik "punk-metal" bändid ja Törlepi ainulaadne vokaal ning nad on ka piisavalt julged seda välja näitama ehk kõigi oma lemmikute soundielemente enda lugudesse sisse tooma, aga kahjuks on sellest vähe kasu, kui stuudio ukse ees kõik peale Törlepi persse saata ja kiirkorras leiutatud ning stuudiopõrandal improviseeritud kahetuuri punk-i plaadile raiuma hakata.

Jätke kombikul asetsevad bassinupud ja slamfuss heaga rahule ning keskenduge sellele, et üks Discharge oli juba olemas ning suutis hoolimata oma primitiivsusest rohkem kui kuulatav olla.... Kõvasti rohkem isegi... Tegel't oli Diche jummala rajunummi HardcoreOi! bänd, kohati nagu meite P.V.A.* või vastupidi, aga tunduvalt tummisem.

No päriselt, ma ei välista, et ülejäänud albumid on teistsugused ja äärmiselt huvitava sisuga, aga mina seda välja uurima hakata ei kavatse.


Lõppsõna

Igastahes ühe teravmeelsuse ma siiski leidsin.
Plaadi nimi!
Täiesti selge, et viimasena naeravad nemad mitte mina, kes ma juba neljandat korda Stupid Hippies-t kuulan ja mõtlen, et miks Võlc mp-l ei ole sellist funktsi, mis aktiveerides sita vilmi heaks muudab ja igavale muusikale mingi kuulatavusenoodi annab.... Ei, see pole Rio...

Hinnang:

Üldhinnang:1/5 - bahh...Originaalsusepuudus muudab ka agressiivsuse olematuks ja tekstid tühjaks ning mida sa kurat Oi!/Punk/HardcoreOi! etc. muusika puhul muud ikka hindad??

Pohmelliga
? Miks peaks?? Lame raiumine on viimane asi, mida ma om kõige nõrgemas olekus kuulata tahan
(+0)

Kokku
:
1 e. võib vabalt olemata olla, aga selliseid bände on teisigi, nii-et nutmiseks pole neil põhjust, pealegi nad hoopis naeravad praegu.


Ps. Paljugi saab selgeks kui lugeda sellest intervjuust , et oma parimaks publikuks peavad nad prantslasi(!!!!) ... Nagu mida????

Gundog "They who laugh last" -sidekick records
__________________
*Mitte Preserve White Aryans vaid Perverts Versus Angels.

Kuna ma ole' täna paha ja õel inimene siis ma isegi ei üritanud kuskilt mingit Gundogi ohvitsiaalset videot välja võluda, saate Gundog feat Bruno!
Ma tahan nüüd kuulda vaimustusest tilkuvat "JEEI!" hüüet !!!!!

1 comment:

Anonymous said...

You have to express more your opinion to attract more readers, because just a video or plain text without any personal approach is not that valuable. But it is just form my point of view