Monday, October 12, 2009

Land Of The Lost e. Tõhh haaras klaviatuuri.

Land Of The Lost -i vaatas MNC rämeda pohmakaga ja ei mäleta sellest mitte ehvemmigi, seega palusin Tõhhil teha asjakohane tutvustus/arvustus selle vilmi kohta*.
Siin see on.


Sisu:

Et siis.. tegutses valgenahaline ameerikalik teadlane, kes näis olevat tõrjutud teiste teadlaste poolt, kuna ta leiutas ajas reisimise masina, mis tegelikult liikus ajas hoopis paralleelselt.

Lõpuks arenes süžee nii, et rohelised kummiülikondades mehikesed, kes tahtsid inimkonda hävitada said tapetud brontosauruse poolt, kelle sisikonna oli läbinud eelnimetatud proffessor ja lõpp hea kõik hea, teadlane leidis ka elu armastuse (L)

Teglaste tutvustus:

Roheline peapaha: ZZ ZZ (monotoonse nasaalhäälega) tahan hävitada inimkonda kuna olen targeim tulnukas maailmas.
Tsikk: olen kohustuslik piff filmis.
Saurus: ÖÄÄÄÄÄRRRRR mu aju on nagu maapähkel!!!! MÖÄÄR.
Karvane vennike: ughha ugghha BOOBS! uggha uggha uggha.
Teadlane: olen võdisev ja kiilanev aga kuna mul on kahanev juuksepiir olen ikka kõva mees ja topin käsi püksi.

Ma ei tea, ma ei mäletagi mida need tegelased seal tegid.

Hinnang:

No mingi 7 punkti tuleb kogu selle lolluse eest ikka ära, igaüks sellist jama ei suudaks kokku keerata.
Sobib vaatamiseks ajupesu eesmärgil...roheliste mehikeste invasiooni tõelisus ja olemasolu ja loomulikult.. see....oot kohe üten mis sõna ma mõtlen....vandenõu!
Kõik on vandenõu ja kõikjal on maailma hävitada üritavad rohelised mehikesed kes naisi ohverdavad - seal oli ju mingi koht kus seda tsikki laava-auku taheti pista? Ma ei mäleta- MNC

Ahjaaa..pildid varastasin Prügikastist.

*Sellises fontis on kirjutatud MNC poolsed täiendlaused.



No comments: