Friday, January 7, 2011

Kick Ass e. Ei, see pole Batman




ill:

Olen eluaeg öelnud, et inimesed, kes lähevad kinno mingit Disaster Movie või Vampires Suck stiilis debiilsust vaatama ja pärast vinguvad, et sitt film oli, on ise palju debiilsemad kui need filmid.
Miks - sest film on oma osa täitnud ehk paksud kinoonud ja väljapeetud kinotädid on raha järjekordse ullikese taskust kätte saanud ning vaataja on nautinud poolteist tundi halba näitlemist, olematut käsikirja ning vildakat või minu arust siiski olematut huumorit. Seda muuseas selle asemel, et minna mõnda supermarketisse ning osta endale Megapiranha, U.S Seals-i või Ancient Evil-i DVD ja nautida seda kõike mugavates kodustes tingimustes ning koos filmi olemuses peituva huumorisoolikaga.
Noh, ok teiste kirumine on ikka armas, aga nagu järgnevast tekstist selgub, ei ole ma põhimõtteliselt just palju targem, kui välja arvata see, et oma triigitud tsaarirublad* jätan ma endiselt oma lauaplaadi vahele hoiule, mitte ei kuluta neid infantiilse rämpsu peale

Superkangelastega...

...puudub mul igasugune tugevam, emotsionaalne või nostalgiaalane side, kui Batman välja arvata. Batmani all pean ma silmas Tim Burtoni tehtud esimest kahte filmi ning kuuekümnendate seebikat, mida oli kümmekond aastat tagasi hea laubahommmikul pohmelli kõrvale vaadata. Tatikana eiriti ei köitnud kui koomiksijoonega algus välja arvata, aga kui arvestada, et mulle ei meeldind ka A-Rühm** ja Päästja koolikell, siis on selge, et eks ma üks retard-kid olin ning see selleks.
Ok, tegelt mulle meeldis Spider-männi multikas ka, aga seda täpselt senikaua, kuni see ämblikmehe multikana püsis ja nii, kui näidatav muutus 90 % ulatuses igavaks arvutigraafikaks, kadus ka igasugune huvi.
Seega siis ei tohiks mul olla mingeid eeldusi mingist Kick-Ässi filmist tõsise vaatamislusti saamiseks, aga ometi ma vaatasin..

Filmist nimega Kick Ass ja nüüd ilma Batman-ita:

Kick Ass-i parimaks küljeks oli minu jaoks järjekordselt Nicolas Cage. Ausõna, mulle meeldib see lontu, ükskõik, mida ta teeb või keda mängib, mõjub ta ikkagi tragikoomiliselt. Targemad inimesed said nüüd aru, et tema näitlejameisterlikkuse kohta arvan ma täpselt mitu roppu sõna, aga toreda Ollimetsa külatolana on ta minu jaoks "liigutuspisar silmas" tüüpi nähtus.
Kick Assi peategelane oli mingi "ei tea ja ei huvita" tüüpi kräsupea, kelle parim hiilgemoment oli varajases alguses nuga saamine. Ülejäänu tiksus sinna alla ja veel allapoole ja kokkuvõttes ütleme, et momente oli, aga nendest ei piisanud selleks, et ülejäänud saasta kõrvale midagi tekitada. Raadio edetabelite Pop-Rock popurriist ja teatraalselt mitteteatraalsetest viisijupikestest koosnev OST tekitas juba kohati külmavärinaid ning lõpuks sain filmi peale juba suht tigedaks. No tigedaks saamisest ei olnud enam kaugel see, kus ma seostasin HitGirli mitte enam superkangelastüdruku vaid lapssõduriga. Sest ok - maskiga on ta jah pisike superkangelane, aga ilma maskita on ta lapssõdur ning lapssõduritest on tehtud hulga parema vaatenurga ja tasemega film ning selle nimi on Johnny Mad Dog.
Igastahes, kokkuvõtteks tuleb siis nentida, et ei saand ma õpetust Transformers 2-e vaatamisest, ei löönud mulle mõistust pähe kogu kohaliku kampaania poolt kirjutatud Watchmeni postid, vaid ikka pidin ise saapatalla alla jäänud sürpriisitükikese suhu toppima.
Fakk hell - isegi Muff ütles kuskil poolel filmil midagi negatiivset ja enne lõppu keeras üldse magama...

Hinnang numbris, lisamölas:

Superhiirõufilmi, paroodia, komöödia, kalambuuri, videoanekdoodi või jäätmetöötlusena, vahet pole: 1/5 e. üks paras rämps halva, haakumatu ja kõrvakraapiva muusikaga.

Äksõnkomöödiana: 2/5 e. oli natuke nalja, aga äksõn oli kohatum, igavam ja halvem kui halvas Cekatis.

Kokku:3/10 ehk parem kui Transformers II ja muidugi on veel halvemaid filme, aga jah - enamus punktid andis filmile Püha Nicolause olemasolu ning arvake nüüd ise, et kas see on pos või neg näitaja. Muuseas, mul on sõber nimega KickAss ja tema on palju naljakam, imelikum ja ka aksjoonim kui ükski filmis tegutsenud veidrikest.

____________________________________
* see on ainus Eestis laiemalt levinud ning isegi väärtust koguv raha. Paarsada aastat veel ja - Kruuda ole valmis, siit ma tulen.
**McCall kikkis palju rohkem ässi kui A-Rühmlased.

Filmijutu-Joonas: +/- (vist, paranda mind kui eksin)
Blogistaja: Hea Tujutõstja (Subj.)
Wild Gunman: Soovitab!
Trash: 8/10
Kole-Xipe: 7/10 & 8/10
Filmiveeb: 6,08 (13 hindajat)




4 comments:

Metsavana said...

Praegu isegi leian, et olin hindega liiga helde ja selline jurts vajaks karmimat hinnet.

Kalmsten said...

Mis tost sitasti ikke tagantjärele nuhelda, peaasi, et unustusehõlma vajub.
Saab kahe aasta pärast mingi Kick-Butti otsa komistada ja uuesti närve närida ning ühiskonna hoiatamiseks klaviatuuri peksta.

:D

joonas said...
This comment has been removed by the author.
joonas said...

Tollal jagunesid mu hinnangud kolmeks: soovitan, hoiatan ja vahepealsed. Selle eest hoiatasin, nii et pluss on vast liigne.