Saturday, January 23, 2010

Twilight , et grandioossed silmaterastseenid

Teate mis? Ma olen ilge joodik ehk teisisõnu räme parm!
Näiteks suutsin ma endal viimse möistusekübeme ja sellest tuleneva äratundmisvõime uputada shampusepudelisse, mille ma vana-aasta õhtul peaaegu et üksi ära jõin - ma kordan - üksi ära jõin, sai selgeks eks?
Ehk siis - ma jõin ära peaaegu, et terve pudelitäie shampust, kuna Rents jõi ainult klaasitäie ja Üliõpilane X jõi ära kaks klaasikest.
Ehk siis ülejäänu hävitasin ära Mina!!!
Ainuisikuliselt!
Palun seda järgneva teksti puhul arvesse võtta!

Seal olid kurjad vampiirid, kellest üks oli vampiiritar ja kes vahtisid seda tsikki nagu mingit magustoitu ja nad ütlesid ka sellele poiss-vampiirile, et see tsikk on magustoit, aga kuna seal olid ka hea- jõllitusvampiiri nn. taimetoitlastest jõllitusvanemad, siis need ei võtnud tsikki kui magustoitu, sest nad oli nn taimetoitlastest vampiirid, kes inimeste verd ei joonud vaid lihtsalt jõllitasid neid. Muuseas käis see hea jõllitusvampiir tsikiga ühes koolis ja tema perekonnakaaslased, kelleks olid veel kaks nn. taimetoitlasest vampiiri, käisid ka seal koolis, kus käis ka see tüdruk, kelle vanemad olid lahutatud ja elasid erinevates elukohtades ja kes ei olnud ka vampiirid, nagu see tütarlapski, kellega kõik tänapäeva noored tüdrukud saavad samastuda, kuna ta on ameerika ideaalkeskmise tütarlapse standardkuju.

Aga libahunt Jacobile, kes oli tüdruku sõber, ei meeldinud, et tüdruk vampiiridega tšillib, mida too hakkas tegema peale seda, kui poiss-vampiir oli ta autoõnnetusest päästnud, kasutades oma üleloomulikult suurt jõudu ning libahuntpoisi sõber joodi nende pahade vampiiride poolt verest tühjaks või tapeti lihtsalt ära, kes alles lõpus asjade kulgu sekkuvad - pahad vampiirid ma mõtlen.
Aga vahepeal näitab hea-vampiir tüdrukule, et ta sädeleb päikse käes ja libahundi poiss näitab oma kõhulihaseid, aga kuna tüdruk tahab kõhulihaste asemel bling-blingi, siis hundipoiss solvub ja tüdruk ei käi temal ja tema ratastoolis vanaisal - kes on vana libahunt - enam külas, vaid külastab hoopis vampiiripoissi, kellega nad metsas puult-puule hüppavad. Suhete teravst lisab filmi veel vampiiripioisi õde, kes ei salli tüdrukut, kuna arvab, et temast tuleb pahandust.

Lõpus päästavad head vampiirid tüdruku pahade vampiiride käest ära ja libahundi poiss koos teiste libahuntidega aitab ka ja tüdruk jääb sinna linna elama, sest ta kolis sinna filmi alguses, kuna ta ei tahtnud ema juures elada ja ta kartis ka seda, et ta ei meeldi koolis kellelegi, kuna tal jäi mulje, et ta haiseb, mis oli vale ja isegi naljakas vist.
Ja tüdruk ja vampiir jäävad vist kokku või läksid filmi lõpus lahku ning tüdruku isal, kes oli politseinik, ei olnud midagi selle vastu, et tüduk Edwardiga tšillib, kuna ta ei teadnud, et poiss on vampiir ja see oli minu arust päris hea, sest film oli niigi sisutihe ning isa ja tütre suhtesse uue konflikti toomine oleks vast filmist aru saamist veelgi raskemaks teinud.


Ma tunnistan ausalt, et tegelikult ei jõudnud filmi sisutihedus ja väätus mulle päriselt kohale, sest nagu ma algsues mainisin, olin ma alkoholijoobes - seega jätan seekord hindamata!

Rents kirjutas sellest aga hoopis niimoodi.

Filmi soundtracki jaoks sobilik lugu

19 comments:

triintaada said...

Kas sa rääkisid esimesest või teisest osast?:D
Aga hea lõbus jutuke igatahes:D:D:D

MNC said...

Esimene või teine, esimene või teine.... nagu seal mingi vahe oleks..Enne kolmandat ei pidan'd sinna eriti drastilisi muudatusi sisse tiksuma...

omasmullis said...

Sain just hea suutäie naerda :)

Metsavana said...

Ma mäletan, et kunagi ammu lasti väikese Metsavana pettuseks telekast mingit ilget sitta normaalsete multikate asemel kus olid ka justkui mingid vampiiride moodi olevused kes ainult tomateid vist sõid. Ma siiani mõtlesin, et sellest ammusurnud Valahhia kuningast inspireeritud teemal enam hullemat jurtsu annab kokku keerata aga näe inimene ikka leidlik!

paranoiadisco said...

Kuule, Metsavana, Ketšupivampiirid palun rahule jätta! :D

Rents said...

Ühinen paranoiaga, ketšuplased olid täiega lahedad. :D

"Tüdruku isal, kes oli politseinik, ei olnud midagi selle vastu, et tüdruk Edwardiga tšillib, kuna ta ei teadnud, et poiss on vampiir ja see oli minu meelest päris hea, sest film oli niigi sisutihe ning isa ja tütre suhtesse uue konflikti toomine oleks filmist aru saamist veelgi raskemaks teinud." Word! Filmi ülesehitus ja kogu sügavuti minev tunneterägastik oli ometigi ju niigi äärmiselt keeruline. Samas muidugi tegid mul vaatamise raskemaks ka pidevalt silmist jooksvad pisarad, sest lugu oli lihtsalt nii kurb, romantiline ja kaasakiskuv. Kas ma juba ütlesin, et romantiline?

triintaada said...

Rents, võtsid sõnad suust:D Liiga sisutiha ja romatiline jnejne, metsik. Mulle raamat meeldis, sest ma siiski olen tiinekas piisavalt, aga see film oli lihtsalt suht ujbe, näitlejanna Kirsten Stewart näeb välja nagu õnnetushunnik ja Robert Pattinson nagu ahvinimene... Et kurb tegelikult ju?:(

MNC said...

Ketshupivampiirid on ainukene vampiiride liik, mille kõrvaldamist vampiiride punasest raamatust ma 100 % pooldan.

@Omasmullis
Ma arvan, et sulle ei jõudnud ei filmi, ega ka postituse ülim hingelisus eriti häste kohale.
Vabanda mind palun, aga kõik filmid ei saa ainult sisutühjad äksõnfilmid olla, sest nii mõnedki inimesed tahavad ekraanilt midagi õrnemat ja hingelisemat ka vaadata, sama käib postituste kohta ja ei ole vaja jalega alla trampida või naeruvääristada seda kui inimene puhtast südamest räägib.

@Rents
"Film oli äärmiselt romantiline" - seda sa unustasid öelda..
"dramantiliselt revolutsiooniline +1 " oleks vast sobivam sõna, kuna minu arust lõid raamatu ja filmide autorid täiesti uue vampiirimaailma ja vampiiride identiteedi.

GO, Teenage vegetarian Staringvampires! GO!

@Zinera

Kumba sa silmas pead - esimest või teist osa?
Enivei- JACOB või EDWARD ?

Muffin Monster said...

Njaa, kui mina ütlen, et sa oled räme joodik siis saan telehvoni teel sellise mölavalngu, et hoian mobla kõrvast meetri kaugusel aga nüüd on järsku okei iseenda kohta parm öleda? Hahhaa.
A ja ära solvu, kuid sa peaksid tihedamini jooma ning siis kirjutama. Ma pidin päris mitu korda lugemise katkestama sest nii kuradi naljakas oli.

Kalmsten said...

sm. Muhkel
Esiteks on seal ikka päris suur vahe, et kas inimene on lihtsalt hommikust hilisööni sõpradega õlut libistanud või naisterahva selstkonnas endale süüdimatult peaaegu, et terve pudeli shampust sisse kaaninud.
Teiseks ei võtnud Rents, peale seda vahejuhtumit shampusega, enam minu telefonikõnesid vastu ja saatis mulle sõnumi, mille sisu oli umbes selline :"Ma ei taha sinust enam mitte midagi".
Ehk siis - kas sa tõesti arvad, et ma peaksin veel rohkem jooma ???

Muffin Monster said...

Kammoon, ise sa oled peast õlu. Rohkem nagu viinast oli jutt siis.
Ja tavaliselt ma arvaksin endiselt "jaa, sa peaksid veeel rohkem jooma" sest siis oleksid kõik su peale vihased ja sul poleks enam üldse sõpru ja sa ee...oleksid hästi üksi ja hästi kurb ja õnnetu ja veelkord kurb. AGA kuna ma pole sellest aastast tegelikult enam nii õel inimene siis ma ütlen pigem, et tee nii nagu kõhutunne ütleb aga ära mind süüdista, kui ma järgmiste postituste lugemise ajal igavusest magama jään.

Kalmsten said...

ma katsun edaspidi veel naeruväärsem olla, puhtalt sinu meeleheaks. :D

Rents said...

Hah, sõnumi osa on mul kahjuks küll meelest läinud, küll mäletan ma aga seda, et külmkappi oli lahkete tudengite tõttu üks pudel veel tekkinud ja üks teatav MNC tegi pahurat nägu, kui ma kurja mõrrana teatasin, et seda me küll jooma ei hakka. Nii et peaaegu oleksid sa saanud olla parm, kes ROHKEM kui pudeli vahuveini korraga ära joob. :D

Kalmsten said...

Mul on sõnum alles muuseas*!
Ja see shampus kingiti mulle, aga lihtsalt pudel anti viisakusest sinu kui naisterahva kätte - ära unusta, et tegemist oli slaavi verd tudengitega - ja hiljem ma tahtsin seda ihtsalt sinuga jagada, aga sina.....

*
Saatja:
Rents
+372xxxxxxx

saabus 12:44:16
14.01.2010

Maht: 0,5 KB

Rents said...

Haha, õige küll, SELLE sõnumi saatsin ma tõesti, kuigi ei soovinud sellesse kogu meie edasist elu kätkeda.

Skrata said...

Ma tahtsin lihtsalt öelda, et ratastoolivanaisa (ratasvanaisa?) oli tegelikult ratasisa :) Aga kui ta veel libahunt oli, polnud tal rattaid all. Ratashunt oleks veelgi koomilisem kui jõllitusvampiirid :D

Anonymous said...

Äh, pudel šampust nüüd asi, millega parmuks saab?! :D Nõrgad-nõrgad

Kalmsten said...

jep ning ei iroonia ega ka mitte sarkasm, pole asjad millest aru saada :D

Kalmsten said...

Skrata

Tänud, mul teinekord juhtub keelelisi vääratusi sisse...
Pealegi, nagu ma ütlesin oli filmi sisse toodud selline suhetepundar, et rämedas alkoholijoobes ei suutnud ma seda kõike jälgida.
:D:D