Friday, January 1, 2010

REQUEST!

Üritan siin leida paari filmi, aga seniste tulemuste järgi on see suh't perssekukkunud ettevõtmine, et kui keegi juhtub neid omama või omab ligipääsu neile, siis oleks ülimalt meeldiv kui sellest ka teada antaks ja igakülgset abivalmidust osutataks.

Esiteks, jõudis minuni info, et Hrafn Gunlaugsson, kaarnatriloogia viimane osa Hviti Vikinguirr(The White Viking) 1991) on siiski DVD kujul ilmavalgust näinud.
See on nagu main goal.

Punkt 2.
Kunagi suutis meie sotsialistlik isamaa, koostöös norrakatega, teha kinufilmi: I Na Kamnjah Rastut Derevya(1985).
In English pealkirja kohta ei oska ma midagi öelda ning kuna ma pole seda ühegi Eesti kanali pealt näinud , siis pole ka võimalikust isamaisest nimeversioonist aimugi.

Režišöörid olid: Knut Andersen, Stanislav Rostotsky.

Punkt 3.

Ehki mul on grammijagu lootust saada enda valdussesse, Alfred The Great (A King As Born)1969) oleks ka selle filmi puhul igasugune abi ja muu säänne oodatud.

Lisa1 09.15 (01.02.10): Ehk siis esimese mainitud filmi puhul oleks tore DVDRip saada ja ülejäänud kahe puhul olen VHSRip-iga ka rahul ning lisaks veel ülimalt önnelik.
Tänud tähelepanu eest.


2 comments:

Trash said...

2 esimest vene keelsena torrents.ru-s olemas, las Metsavana tirib sulle, viimane tuleb kord kuus TCM-i pealt või vähemalt tuli 10 aastat tagasi.

Kalmsten said...

'tääh,'tähh, 'tähh, 'tähhh :)

TCM tähendaks seda, et ma pean telekat vaatama- ei suuda, hoolimata sellest, et TCM-is reklaame pole... Pausinuppu pole noh...