Saturday, September 12, 2009

KETSERITEL KLAVERID PÕLEMA !!!











Pörrgussse!
Lugesin Xipe-i bloogast, et "Plan 9 from outer space" saab endale uusversiooni koos kõigi vingete ehevktide, arvutigraahvika, näitlejatöö ning võimalik, et ka makes sense tüüpi stseenidega jne.

Nagu mida fakkki?

Nägin Plan 9 - i esmakordselt 5-6 aastasena*.

Ehki mind vaimustas se'l ajal kõik mis vähegi sisaldas: tanke, tulnukaid, indukaid, tsombasi , jeimps ponde, grammijagugi seksi** jms. - oli mulle selle vilm algusest saadik selge, et tegemist on millegi sellisega, mida mu lapsemõistus ei suuda veel täielikult möista ja et tegemist on KOHUTAVALT halvasti tehtud vilmiga.

See kinupilt on mul seiani meeles kogu oma idiootsuses, ehki ma pole teda tervislikel kaalutlustel rohkem vaadnud- aga kuidas saakski midagi nii debiiset/andekat unustada.

Kui Henrik Normann suudaks m'us esile kutsuda midagi muud, peale õõvastuse ja kabuhirmu siis ma ma võrdleks teda mainitud vilmiga, ehk siis - segu on kompott millestki metsikust ja igitaltsutamatust ning andekast kuid tahtmatust vaimukusest - st. kõik on olemas nagu Normanilgi, välja arvatud naljakana mõjumise omadus ja peegeldusena funktsioneeriv andetus.

Krt, nagu ma Ugly even in Outere Space-i blogi kommentaariumiski ütlesin, olen ma igate nõus üliheade vanade ulmevilmide ümber tegemisega - halbadeks tänapäewasteks vilmideks, et nagu austusavaldus või nii, aga supersaasta vilmi vaadatavaks või überhea/hea uunikumvilmi heaks tegemine on VASTUVÕETAMATU!


Kui me selle asja nii jätame siis teeb Steven Spielberg koos Mel Gibsoniga uue Metropolise !

Seega - nõuan, et keski vilmibloggarditest ei kirjutaks ka relvaähvardusekl midagi positiivset teemaks oleva kultusvilmi re-make teemal, parem kui üldse ei kirjutaks midagi!

Nendele kes minu palvet kuulda ei võta, tungin koju ja varastan klaverilt ära nupud : P; l; A;N;0;9;F;R;O;M;U;T;H;E;S;P;C.
Võib esineda ka klaverijuhtme väntsutusepisoode...

Plan 09 kuulub nende vilmide hulka, mille koht on igavese austuse platsdarmil ning me peaksime ühiselt, kõik olemasolevad koopiad + originaali kandma - kõige sügavama mäe, kõige sügavamasse koopasse, sulgema kõige kindlama ukse taha ja ukse lukustama kõige kindlamate lukkudega ning seejärel kinni müürima koos sellelejärgneva võtme ärasöömis tseremooniaga...ja segumasina sööme ka ära...ja kellu kah, et oleks välistatud igasugune võimlaus, et keegi seda vaatab ja sellest uusversiooni teha tahab !!!!

Plan 9 -i uusevrsi puhul on tegemist pühaduseteotusega ning põlegu klaver selle näppude all kes seda kajastada katsub!
____


*
kindlalt oli suvi ja kooliori ma veel ei olnud.
**
Ühesõnaga KÕIKI vilme v.a. need mis leebemas ja riietatud vormis intiimsuhteid kajastasid.

Vana ja tase!


Uus ja Uudne.

2 comments:

J said...

Ja ekraanile teeme rasvaseid näpujälgi ja kõik monitoripuhastuslapid paneme põlema.

Kalmsten said...

klaviatuuri alles jäänud nuppude vahele raputame leivapuru, sõrmeküüsesi ja kassi topime tolmuimejatorru tropiks...