Friday, April 30, 2010

Le Compotieux e. filmiriba filmidest....

...millest ma ei oska/ei viitsi pikemalt kirjutada. (05/2010)

(UK/LUX/USA 2002)

Üliigavalt algav, üliigavalt kestev ja üliigavalt lõppev splatter-bekat, mille parimad kohad on kammi küljest katkutud juustest ja takukoonaldest koosnevad koer- pigem hunt - ei pigem värdjas - sõdurid.
Voodiserval kükitav Muffin muidugi ehmus, aga minusuguses külma närviga bekativeteranis ei suutnud ka kõige vihasem hambakriipimine mingeid erilisi emotsioone esile kutsuda.

Tegelikult võibki kogu kinukupatuse kokku võtta lausega, et paaris stseenis koomilisena tunduvad värdjad ning talumatu igavus kogu ülejäänud filmi jooksul.
Ahjaa, sellele moroniusele kes seda Outpostiga võrdles ning sellele wärkerile, kes seda OP-st isegi paremaks pidas, tahaks ma aga 2012 soovitada - ma usun, et nad peaksid seda veelgi überfilmimaks.

H: 1/10
Edit:Krt, mulle tuli meelde, et DS-is oli ülivaimukas soolikastseen, mis jättis varju isegi Dod Sno-s olnud lustliku jahmerdamise ning selle-eest pole mul küll kahju, filmile ühte pügalat juurde keevitada - 2/10
Samas jääb mulje, et kogu ülejäänud film ongi juba mainitud solkmejama ümber ehitatud ning see ei lähe mitte.
Selliste komejandikohtade ümber tuleb ikka märksa vaimukam ja teravmeelsem jant ehitada, kui säänne lollus ning kuritegelikult mannetu pakazuuhatamise eest võtan ühe pügala vähemaks, ehk siis lõpptulemus on 1/10



(USA 2010)

Kokkuvõtlikkus korras sellist tüüpi multikas, mida pole mõtet plaadile kriipida, kuna järgmisel korral, kui vaatamisisu peale tuleb, on teine samasugune juba valmis meisterdatud ning alguses tuleb ainult uute tegelastega vähe harjuda.
Seekord olid tegemist viikingite ja lohedega - lohesi oli palju ja nad olid shefid, viikingeid ei hakanud silma.

H: 5/10


The Wicker Man/
Korvmees
(USA 2006)

Ruut kirjutas, et see uusversioon on jabur, mina arvasin, et ongi, aga ei olnud mette - pigem igav.
No ok, Nicholas Cage on üks mu lemmikutest, aga seda tänu sellele, et ta on selline armas lontu. On lihtsalt armas lontu ja kõik, siin filmis oli ka, aga kuna ta tegi vahepeal (loe: üritas teha) kurja nägu, siis see tõmbas tema isikuväärtuse oluliselt alla ja muud selles filmis nagu eriti vaatamisväärset polnudki.

H: 4/10

Doom/
Hukatus
(USA/Cz/Ger/U.K. 2005)

Umbes neli aastat tagasi ütles Kirka: "Ma sain Doomi, vaataks seda"
Mina ütlesin: "Ei, me ei vaata seda"
Kirka ütles: "Ei, see ei pidand üldse selline "ainult tulistamine" olema nagu mäng oli, vaid seal on sitaks teksti ka"
Mina ütlesin:" Ei me ei vaata seda"
Me ei vaadanudki.
Nüüd, kahetuhande kümnendamal Jumala aastal ma vaatasin seda.

H: 2/10

No Country For Old Men/
Ei Maa Vanadele Meestele
(2007 USA
Coenid, Coenid, Coenid, Coenid!!!
Nu ja siis ?
Suhteliselt igav ja veniv kinu oli - mitu tasandit või mitte, aga kui need kõik on ühteviisi tõbised, siis on suh't pohh.

Woody Harrelson
oli omal kohal, ei tule ette ühtegi täisväätuslikku filmi, kus ta mängind oleks - jah, mulle ei meeldi White man cant jump over money train from Zombieland in year 2012.

H: 5/10 e. kõrvalosa NCFOM-s oli Harrelsoni karjääri lagi, absoluutne lagi.

Jeepers Creepers 2 -Cabin Fever/
Jeeperid ja Creeperid 2 - Salongi Fever

(USA 2003)

Ma kunagi ütlesin, et Kingi on võimatu ekraniseerida, kuna tulemus on
enivei käkk ning lisasin, et Carrie võib põm'st välja jätta.
Edit: Viskan siia veel kõheldes(!) ka Maisi lapsed ja Pet Sematary, kuna ma ei ole filmide aluseks olnud raamatuid/jutte lugenud või aitas King hoopis režiid/stsena kribada ?

Lugu: Mingite ajavahemike tagant ärkab üks hernehirmutis maisipõllal ellu ja seekord peedistab ta bussitäit Ameerika Jobumängijaid. Üks meeskonnaliige on gay, neeger on ka olemas.
Spoiler: Lõpus lastakse hernehirmutisest toigas läbi ja tehakse sinna muuseum, mille peamine vaatamisväärsus on ratastooli topitud vanainimese topis, kes seinakülge kinnitatud hernehirmutist mingi agregaadiga tisside vahele sihib.
Püha Jüri ja lohe fantaasiavaesem ameerika versioon mitme sõnaga- pole hullu igal muzjeumil ei saagi oma naeratavat vanamoori olla.

Koll on tegelt lahe, kui need sportlased ja redneckid ise hoopis kolli põõsatest piiluks ja teda taevast ründaks, siis oleks filmis kõvaste rohkem silmavara. Praegusel kujul on ta aga:
3/10


Kokkuvõtvas korras: Pfff... Pole ime, et mul pole viimasel ajal enam mingitki huvi filme vaadata.
Boonuspilt:
Ja boonustreiler:

11 comments:

triintaada said...

Nendest filmdest olen näinud: "Jeepers Creepers 2" - mu emale meeldis, ütles, et mõnus õudusfilm, peale sebeikate hea vaadata. Ehk mulle ei meeldinud.
"No Country For Old Men" - Mulle meeldis, eriti see mõrvar, kes nägi välja päris alaarenenud...Venivuse koha pealt nõustun.
"Doom" - Sellist jama on raske kommenteerida...
Ülejäänusid ilmselt ei vaataks ka.

Kuhu jäid kaheksajalalised värdjad? :D

Kalmsten said...

Javire Barden nögi välja nagu kesmiselt värdjaljakil prantsue koll ning umbes samamoodi ma temasse ka suhtusin. Alatses esimesest kaaadrist milels teda nöidati ja sealt kuni lüpuni.

- Selline lõik jäi tekstsit välja, kuna ma tahtsin seda veidi edasi aretada ja mainida, et ainuke lahe kaader kogu filmis oli Josh Brolini mängitud Nime Ei Mäleta, aga juhe jooksis kokku.
:D

Kaheksajalgsed värdid - COMING SOON !

joonas said...

Omas ajas oli NBK kõva Woody Woodpeckeri film, aga tänapäeva vaataja jaoks on see vist hallitanud ja unustatud kraam?

Kalmsten said...

NBK tuli mõned päevad tagasi Metsavana seltsis õlut juues jutuks.
Päss meenutas heldimusega ning ise mäletan vaid seda, et kõige esimesel vaatamiskatsel jäin ma magama..
Seostub üldse miskipärast Mängu Doom Generatsiooniga ning tuu oli saast.
Muuseas jäin ma tollal ka Pulp Fictioni, ajal magama ning seda kolm vaatamiskorda järjest.
Neljandal korral vuhises rahulikult lõpuni ning kodanik MNC muutus ogarikust PF-i fänniks

joonas said...

Ehk tasub siis veel korra või paar NBKga proovi teha. Seal on kah noore Tarantiino käekiri tugevalt tunda, tugevamalt kui lavastaja Oliveri väidetav meediakriitiline hoiak. Doomi põlvkond on ikka oluliselt kesisem asi, mis sest, et Trashi lemmar.

Muffin Monster said...

Fakk juu, ma keerasin kõigest korraks pea kõrvale, sest heli oli rõve.

Kalmsten said...

@ Joonas Of Serbia

- NBK lendas listi, katsun ära vaadata ja hiljem paar sõna kribada.
Tänud, et Taranti osaluse meelde tuletasid.
:)


@ Ma-Ei-Karda-Suuri-Koeri-Muffin

-See oli ilma helitaustata tummfilm.
;D

Muffin Monster said...

No ega ikka ei olnud küll. Kusjuures, üldse võiks sinu juttu selle muuvi kohta väääga kahtlustavalt võtta, sest sina olid see, kes pooleldi magas, pooleldi kiusas mind ning vahelduseks vaatas paar minutit filmi kah.

Kalmsten said...

Ära kaldu teemalt kõrvale eksole, siin arutatakas epraegu sinu kohutvaklat pelglikku meelt, mitte seda kuidas ma igavat filmi vaatan...
Kuid kui juba, siis võta teatavaks, et ma tukkusin seetõttu, et mul oli igav. Kohutavalt igav ning seda seetõttu, et see kuradi kinu ei muutnud mu olelemist grammigi huvitavamaks.
m.o.t.t.
Ning muuseas - kui see heli nii häiriv oli, siis ehk oleksid pidanud hoopis kõrvad kinni katma ?

Muffin Monster said...

Aga äkki siis ei liialdaks nii palju onja? Muffin ehmus...pff kõlab nagu mingi väga mööda teema. Vahet seal on kas keerasin pea kõrvale või tegin jubedat nägu. Enivei ma ei ehmunud ega kartnud ega maeiteamiskuradijura veel.

Kalmsten said...

mõõhõõhh...ole rahulik, sa ei pea seda endale tõestama - kõik teised usuvad sind nii vai naa. :)