Thursday, February 18, 2010

Outpost e. Nazi-zombied, kelle pärast ei peaks Hitleri ees häbenema

W. mainis mu TC postituse kommaris, et Outpost on ainuke NZ-film, mis teda seltskondlikku moraalitunnet rikkuma ei pane ning sel hetkel ma nõustusin temaga.
Paraku hakkasin ma aga hiljem mõtlema, et mis kamm seal kuradi OP-s siis oli ning mida rohkem ma mõtlesin ja uurisin, seda rohkem jõudis mulle kohale, et ehkki kõnealuseks tuleva filmi DVD vedeles mul mingihetk riiulis ning veidi varasemal hetkel oli see kinu mul HDD peal, pole ma selle vaatamist mitte kordagi isegi alustanud.
Seega mu kallid lugejad ja lugejannad - peate ära kannatama veel ühe zombijandi sisulise postituse, aga seekord on tegemist NAZI-ZOMBIEDEGA!

Läheb lahti

B-kategooria taob suure B-tähega vastu lõgemeid juba filmi esimestest minutitest saadik, sest tegevuskohaks on Ida- Euroopa ning filmifaunana näidatakse kahtlasevõitu tegelasi, kes eelarveaukude lappimiseks on viimasel hetkel palgasõduriteks nimetatud, ehk siis lootus üleprahi meelelahutusele puhkeb koheselt lõkkele, kuna lihtne valem näitab, et:

Palgasõdurid + III Reich + Ida-Euroopa = hunnikute viisi natsizombisid.

Pealegi on beekati filmidega kokkupuuted alati intiimsemad, sest ka selle filmi puhul vaatavad veoauto kastist vastu tuttavad näod, keda sa oled harjunud nägema igapäevaselt oma kodumajale lähimas kaubanduskeskuses.
Teame ju neid tundeküllaseid hetki, kus nemad vaatavad sind riiulilt kas kosmonautideks, FBI agentideks või hoopistükkis vahvateks sõdurpoisteks riietatuna ning sina vaatad riiuli eest neid samal ajal kordamööda oma soojade käte vahele võttes ning tasakesi silitades.
Lõpptulemusena ei lahku sa igastahes poest üksi vaid lähed koju koos karbitäie vanade semudega, et hiljem üheskoos üks lõbus pooleteistunnike veeta.

Hakkame aga andma

Aga aitab nüüd jamast ning ehk lasete mul filmimölaga alustada, ehk siis - kui Town Creek suutis oma natsizombide teemalise säästupoliitikaga lüüa kannikad lohku kõigil, kes seda filmi vaatama juhtusid, siis Outposti puhul sellist võllanalja pole.
Alguses tuleb küll tsirka pooltunnike oodata, ehk lihtsalt seni, kuni tegelased seda peamiselt "everything what shits or eats must get butchered-stiilis" süžeed üles ehitavad ning et kõik karakterid saaksid oma iseloomu ja jooni piisavalt esile manada, selleks, et mõni minut hiljem hirrrmsates piinades lõpetada.
Muuseas, kuna ma mainisin hirrrmsaid piinu, siis asjatundmatutele teadmiseks, et nazi-zombid ei lasku kunagi nii madalale, et hakkavad mingit madalamat eluvormi sööma, vaid ennem ikka korraldatakse üks kiire piinamisepisood ja alles siis hakkavad pistodad kuukiirte valguses uljalt välkuma.
Edasi ja kokkuvõtteks paljude sõnadega veel naasugust infot, et natsizombisi on nagu muda ning kõigi reeglite kohaselt nad lõiguvad, mässsivad linu ümber, krigistavad hambaid, topivad hülsse silma ning torgivad pistodadega kõike ja kõigile, mis vähegi elusorganismile seatud kriteeriumite alampiiri ületada suudab.

Hinnang numbrite ja äraütleva mölana

NZ-filmina: 5/5- neid on mudas, on punkris, on puude all ja vahel, on inimeste ees ja seljataga ning enamasti nad tegelevad kellegi killimisega, ehk siis - mida veel vaja

Action-Horrorina
: 5/5 ehk kui kuskil on hunnik nazi-zombareid , siis on see kindel garant nii äksõnile kui ka sellele komöödia alaliigile, mida slasher-iks kutsutakse

Kokku
: 10/10 e. igatepidi tasemel, ehkki otsese huumori puudumise tõttu jääb Dod Sno-le poole grammi jagu alla.

Outpost (2008)
R: Steve Barker
IMDB: 5.9/10 (5494)
Rotten Tomatoes: 63%(RT Comm.)


7 comments:

Trash said...

Proovi seda ka : Shock Waves. Ja siin filmis on kõige mõnusam natsi zombie, kahjuks küll vaid 3 minutit : Ginseng King

+ ära Outpost 2 maha maga!

Kalmsten said...

Shock waves on klassika ja nähtud( 8/10), aga ülejäänud kraami topin körvadevahele.
Hetkel on mul igasugustest surnutest lihtsalt suh't kõrini..

triintaada said...

Mis värk sul nende zombidega tekkinud on?:D

MNC said...

Täiesti kogemata, ma olen eluaeg zombiefilme põlanud.
Lihtsalt üks asi viis teiseni, ehk siis mõtlesin, et vaataks Undeadi üle ja siis nägin filmiveebis TC-d ning sellejärel tuli meelde ju, et ma pole tegelikult OP- näinud jne...'
Nüüd aitab!
Hetkel vaatan 1930. aasta Frankensteini, seal otsitakse funktsioneerivat aju parasjagu - varsti olen nõus neile kassi aju ära andma kui ta seda kräunumist ära ei lõpeta

triintaada said...

Selge, ma arvan, et see on tingitud vanemaks saamisest:D:D

Muffin Monster said...

Ma tahtsin ka just küsida, et mis värk toimub? Kas mingi nipiga on sulle ka mu ajutine zombivaimustus külge löönud või lihtsalt lollakas kokkusattumus.

Pigem vist teine variant...

MNC said...

zombid on lihtsalt nii vitaalsed, et ma tunnen vastupandamatut tõmmet nende suunas :D