Monday, April 26, 2010

Rabbitesise e. Trash, mis tõuseb prügist

Kuna ma pole jupp aega ühtegi muusikaposti teinud ja täiesti kogemata sattus mulle ette üks uuemaid ja tulevasemaid suurkujusid kohaliku metalse muusika valdkonnas, siis lükkan raisa letti.

Rabbitesise näol on tegemist 1 hour trash-metalit viljeleva rünnakrühmaga ning lehast on tunda, et ka ühe tulevase suurkujuga kohalikul metalitandril.
Mürisev ja habetväristav vokaal ning muusika, mille kuulamine nõuab aastatepikkust treeningut lahjemate trashipuntidega nagu Slayer või Kreator.

Bändi sõnum metalimaailmale on lihtne -proove tehes saad sa kõigest heaks proovitegijaks ning seega on iga nende laul saja protsendi ulatuses kokkuimproviseeritud alles stuudioseinte vahel.
Samas vaimus kontserte kavatsetakse andma hakata lähiajal ning seega võib lp. publikum laulutekstid ise kaasa võtta.
Üldvormis siis, et iga Rabbitesise-i lugu on ühekordne kunstiteos, sest bändiliikmed on nõuks võtnud, et ennast kordama hakata nad ei kavatse.

4 kõvemat Rabbitesise laulu on üleval ka kuulamiseks purevolumis, kuhu jõuate SIIA vajutades.
Bändi logo on alles tegemisel ning bändifoto tegemist ei pea mehad, kui professionaalsed muusikud, eriti oluliseks ning sellest lähtuvalt saate foto ainult lauljast:


Rabbitesise vokalist Maffia De Tyrk (Vokaal: MC Kellu, Püha Kõblas ) puhkehetkel.

13 comments:

Metsavana said...

Kurat! see mees näeb välja nagu 10 kilo alla võtnud isa Pjotr

Metsavana said...

Noh tegelikult näevad enamus habeme ja pikkade juustega mehed välja nagu 10 kilo alla võtnud Pjotr.

Kalmsten said...

See on vana pilt, hetkel näeb ta välja nagu 5 kilo alla võtnud Isa Petrovitš Fjodorov.

Mentor said...

Mnc .. kas sa lõid hommikul ärgates pea väga kõvasti ära :D

Lauri said...

Ma tassin just öelda, et see vokalist näeb välja nagu eesti funeral doomi isa Priit K.

Kalmsten said...

@Mentor
Ma olen liiga ilus selleks, et oma pead peksta, peksmise jaoks on ju Leifid olemas ;)

@Lauri
Kuna Tyrk on Isa Pjotrist passijärgi vanem, siis on nüüd teada kes Isa Fjodorovitši iluetalon on olnud...samas, kes oleme meie, et usumehe vanuse või tegude üle mõtiskleda...

Mentor said...

Ahh enivei ma ei usu, et Tyrk endale nii võimsa lennuhääle on sebinud ja onud endale kidrasse pisut elektrit on lasknud :P

Mentor said...

Samas sellise bändi nime peale võib tulla küll ainult hr. Tyrki sugune muusikaline juht, edasivedaja ja geenius ;)

Kalmsten said...

Hehh...sai eila suure juhi, edasivedaja ja muusikalise geeniuse man kahte heanaaberlikku sigaretti kõhvimas käudu ning vähemalt minu andmete järgi on lauljaks endiselt herr Tyrk..
Kui sul mingit intrigeerivamat infot olema juhtub, siis lao, aga lagedale....nagu seadus ütleb - igale positiivses variatsioonis postile, peab järgnema negatiivses variatsioonis post... :D

Mentor said...

ahahh .. ja mina arvasin, et tegemist on kergelt ironiseeriva postiga :P

Kalmsten said...

iroonia kasvab põõsas ja arooniad on lugeja silmades..või oli see kuidagi vastupidi..ei ikka ei oln'd !

Wäle Põder said...

Tegelikult on bändi nimi " Rabbit Disease", aga kuna Türk ei osanud seda kirjutada, läks üles nii.

Kalmsten said...

ma sai aru jah, kuna Tyrk hääldab seda endiselt diseasena.
Umbes samadel põhjustel oli minu kunagise bändi nimi Venereal DEsease ning hääldasime me seda Venral Disais(!). :)