Thursday, March 11, 2010

Legion e. Kas see oli bekat ? indie ehk? watcherplotation siis äkki? No see...

... ei saanud ju olla päris film, ei olnud ka, onju ei olnud ?

Mida teeb üks kultuurne inimene, kui ta on just taevast alla kukkunud koos välgu ja värgiga?
Otseloomulkult läheb ta esimessse ettejuhtuvasse tsiklimeeste kõrtsi, pillub seal esimese endaga samas suurusjärgus oleva mootorratturi pihta ebaviisakat keelekasutust ning väljub sealt ukse kaudu, ise päikseprillitatud ja stiilselt nahka riietatud. Kõrtsi eest sõidab ta juba minema läikiva mootorratta seljas - loogiline, onju?
Ok, sel'l pole tähtsust, sest siin filmis on tegemist ingliga ning selle asemel, et käituda vähemalgi määral kultusfilmidest omandatud teadmiste järgi - ehk siis nii, nagu kirjeldatud- nüsib ta endal hoopis noaga* tiivad maha, murrab tasa-tasa sisse tshainamanide salarelva ja salarätsepäülikondade lattu ning väljub sealt seina sisse plahvatatud põleva risti kujulist avaust kasutades. Ärasõiduvahendiks saab prestiižne LAPD kvaliteedimärgistusega kogupereauto - tundub kihvt film olevat, onja?

Ülejäänud osa filmist on samuti erinevaid emotsioone esilekiskuv ning laias laastus tiksuvad need "kas ma pean nüüd naerma ?" hämmingu ja "mis see nüüd oli ?" hämmingu vahel.
Taustaks kõlab vahet pidamata see osa Arvo Pärdi loomingust, mida ta kainenedes ise mäletada ei taha.

Üldiselt ütleme nii, et eila kribasin ma filmist nimega Gabriel, - mis on kõvasti parem kui Legion - ning ma mainisin ka, et Gabriel on parem kui Constantine - mis on ka kõvasti parem kui Legion - ning kui ma nüüd ei eksi, siis olen ma vist poetanud mokaotsast ka vihjeid, et parim religiooni teema ja inglitega film on The Prophecy**, eksole?
Endale tuleks nagu tuttav ette?
Niisiis, ütleme, et ma pole jupimat aega näinud nii sitta religioonil baseeruva stooriga filmi, kui see kuradi Legion, mis just arvutajal kõvaketast koormas...

Mida selle tegijad mõtlesid? Et laseme ingli taevast alla ja edasi käiame zombiefilmi vaimus selleks, et lõpuks saaks mingine kuulikindlate tiibade ja põriseva-pöörleva oganuiaga tüüp ka veel lavale astuda ve? Ah, sitta nende ja sellega!

Hinnang:

Inglid+religioosne äksõn+inglid filmina: 1/5 Inglid olid alla igasugust arvestust, ehk siis üks tatoveeritud isend, kes endal tiivad maha lõikas ja teine, kes sädeles ja põriseva nuiaga vehkis.Vahepealse löömingu raamidesse ei paigutunud ka midagi positiivset.

Fantasy -Thrillerina:1/5 Fantaasiat oli nii palju, kui keskmises tulistamisfilmis seda tavaliselt on ja jäätiseautost kostnud thrillerdav muusika suubus ka suht kiirelt üldisesse taustahelide kakofooniasse. Kõik oli nagu poolik, lihtsalt mingi mõttealge, millel igasugune edasiarendus puudus - vähemalt mulje jäi selline.

Kokku: 2/10 e. Jumal tänatud, et see läbi sai.

Ninja Robot: 2/6
Trash: 3/10(1,5/5)
IMDB: 5.2/10 (8107 v.)

Selle filmi kohta olen ma varem paar sõna öelnud "2010 - uued filmid/torrentid" postituses.

PS. Muuseas tänu sellele kuradima Leegionile jäi mul kribamata postitus väga heast bekatist nimega Right at your door, mille ma suht kogemata leidsin ning mis oli igati leidmist väärt, ehkki torrenti kommentaaridesse oli tundmatu filmispetsialist mõtlemapaneva arvustuse jätnud:
"i havent dl'd this but i own it on dvd and it was the dumbest movie ever made mary McCormick is hot but plot is dumb and "big twist ending ""is fuckin dumb""
_________________________________
*Angel-knives "Ninjas combatpack" Hobby Hall 99.90
(telli 2 komplekti ja saad kauba peale veel Peaingel Gabrieli mootornuia)

**
The Prophecy - Kui piisavalt julgust olen kogunud , siis kirjutan ka sellest. Praegu niii palju, et Must See Twice In EVERY YEAR film.

Shottide võtmise jätsin pooleli kuna mida uuem film seda vähem on sealt midagi rebida.
Tõlge - nii kui liikumine lakkab on ekraanil puhas NULL !

4 comments:

Allar said...

Kõigeparemad olid ikka need süvagmõttelised elulised arutelud peategelaste vahel. Niu niu käis koguaeg. Tule taevas appi... a krt tuligi ju!?

Kalmsten said...

Tasemel kraam neh, see, et ma selle filmi vaatamisest eluga välja tulin on ehe tõestus sellele, et Jumal on siiski olemas...
Langen palveisse....(kohe kui olen elus hakkama saamist hõlbustavad tsitaadid filmist paberile kantinud ja kõikidel mootornuiadel patakad tühjaks põristanud)

Rents said...

Krt, sa ikka j6uad igale poole. Retsept!

Kalmsten said...

Mis Retsept?? Millele ?? Ja ma pole kuhugi jõudnud, isegi kooli ei jõudnud täna...