Monday, July 18, 2011

Der Untergang e. kõik vuntsidega mehed.



Adolfiainelist möödapanekute jada alustas Hess oma raamatus Mein Kampf. Järgmisena kõmmutas üks puussepp viltu, siis liipas Stauffenberg valest uksest välja ja väidetavalt olevat ka Speer üritanud vanahärrat gaasiosakestega rikastatada.
Viimane läheb küll arvesse puhta ürituse või lolli mölana, aga see ei kõiguta fakti, et Hitler tuli Marsilt ja kadus sinna tagasi veel enne kui esimene Wechrmachti plekihunnik üle Poola piiri logises - killumees oli see Hitler, vat mis ta oli ja killumehed olid omal kombel ka kõik teised, kes füürerikaotust rahva eest varajata üritades endale kordamööda Reichwerke parukast meisterdatud vuntse ette kleepisid ja inimeste peale karjumas käisid.
Puhas pull kui senisündimata klassikut tsiteerida, aga iga pull saab ükskord otsa ning tulemusena tuli lõppfinaalis Reichtag-i piimamees maha lasta ning bensiiniga üle kallata. Selleks muidugi, et säiliks mingi eneseväärikus, sest vuntsidega onudesse suhtutakse suht valesti ja seda isegi siis kui vuntsid on parukast meisterdatud ning ainult võiduka lõpu nimel kondiliimiga ette kleebitud.

Igastahes jah - torukübaras mädanevaid jäneseid või varukasse marineeritud tuvisi võib igaüks välja rebida nii palju kui hing ihaldab ning seda isegi ilma valgete kinnasteta. Hitlerist usutava filmi tegemine on jälle vastupidine katsumus ning seda ükskõik kui mitu Melnikova-Tšjornaja nimelise naiskoondise eneseotsingut sul ka pappkasti pakituna keldris ei vedeleks.

H: 7/10 e. MNC arvab et seda tõde Hitlerist on juba nii palju, et ehk oleks aeg veel tõesemaks minna. Olgem ausad, kui Adolfil oleks õnnestunud sõda üle elada, siis oleks ta hiljemalt 1963-l aastal Kennedy mõrvamise eest üles poodud.



Filmiveeb: 7,7/10
IMDB: 8,4/10

Kindralid ootamas, et kelle kord on ennast taas vuntsidega näidata - oodatakse kivistunult vuntsloožmeistri otsustavat sõna.

13 comments:

Kober said...

Mul on ta ka veel vaatamata...

Kalmsten said...

Oi ma olen seda varem mitu korda näinud - alati sogase peaga ja ma olen vaielnud teemal, et kas Hitler nägi siin filmis Hitleri moodi välja või oli tegelik Hitler hoopis selline nagu teda Rise Of Evil-is kujutati.."nirginäo ja vilava pilguga" kui opponenti tsiteerida ning korrra välkusid isegi tuhatoos, õllepudel ja võtmekimp õhus - pullimees oli see Hitler, vat mis ta oli.
Ahjaaa...otsustasin lihtsalt, et peaks asja selge silmaga üle vaatama.

Kober said...

Mul on see häda, et ilge hunnik pikki filme ootab oma järge. Nagu üle kahe tunni on, nii lendab listi "Millalgi, kui rohkem aega ja tuju süveneda jne"

Kober said...

Btw, Juutupp ei ole tühi. Kuues osas täitsa olemas, aga tõlketa pead leppima.

http://www.youtube.com/watch?v=6CsVu5R-5uU

Kalmsten said...

Nägin neh, aga vene keeles vaatamine nõuab tohutut süvenemist, pidevat tagasiketramist ja enesevihkajalikkust ning ma tavaliselt ei viitsi...

Kober said...

Nu ma usun, et sul leidub sõber, kel esmu või tankeri konto, seal on ta korraliku kvaliteediga ETV subiga.

Kalmsten said...

Tsirka kahetunnine ja facebookisisene uurimistöö andis tulemuseks, et mul ei ole ühtegi sõpra, kes teaks mis loomad on Esmu ja Tanker. Küll, aga on mul nüüd varnast-võtta-võimalus, saada endale konto intrigeeriva nimega portaalis sexinestonia ning siseneda facebooki liba-accounti kasutades.

joonas said...

Hitlerist kui vembumehest on Veikko Huovinen kirjutanud raamatu "Veitikka" ("Võrukael"). Ise pole lugend, aga pealkiri on silma jäänd.

Kalmsten said...

Pole aastaid ühtegi soome keelset raamatut lugend, aga ju siis tuleb üks organiseerida ja ette võtta...

Kober said...

Ee... ää... Soprano teab kindlasti, mis on Tanker ja mis esmu :))

Kalmsten said...

Nu ta ei andnud märku, et ta teaks, nii-et järelikult on ta sulle alatult valetanud.

Kober said...

Või sulle... :P

Kalmsten said...

Mu sõber Soprano ei teeks mulle ealeski midagi sellist !