Friday, November 18, 2011

Månegarm "Vargstenen" (2007)



Sai kunagi kamraad Götterdämmerungiga arutatud, et Vargstenen on üks olulisemaid Folk-metal albumeid, mis viimase kümne aasta jooksul välja tulnud. Hiljem kärpis vana hea Viimsepäevalahing ajamääratluse viiele aastale ning oma Moonsorrow postituses nimetas lihtsalt üliheaks, aga see selleks...

Muuseas, tegelt kõlbab öelda ka, et " parim viimase viie aasta jooksul ilmunud Folk-Metal album", sest Vargstenen on ühe tummise härjakolba ja Asterixi kiivrisulgede jagu teistest musakondlastest üle...vah nii ja seega võib öelda ka, et - ülihea.

Parimateks : Track-id 02 - 12


H:6/6 e. mida ma veel ütlema pean? Kui sa oled Viking/Folk-metali austaja ja saad aru ka tõsiasjadest, et Amon amarth EI OLE Viking-Metal ning-et Korpiklaani EI OLE parim Folk-metal band , siis peaksid sa Vargstenenit juba minimaalselt tuhat korda kuuland olema. HAIL!



Viking-Folk bändide puhul olen ma alati õnnelik kui ma mõne mitte-turvises-või-niisama-muinasträniga-poosetamise pildi leian. Nokamüts härrase peas mõjub siin pildil juba vaat , et ketserlusena.


Erandkorras kaks viidjot ja selleks, et ma tervet albumit siia ei lingiks, tegin Manegarm-i Vargsteneni playlisti Youtube-i. SIIN see on :)


No comments: