Thursday, November 17, 2011

PÖFFISõel 2011 e. filmiriba filmidest....


....mida ma vb PÖFF-le vaatama ronin.


Koostan eeldatavat PÖFF-i külastuskava ja vannun salamisi kurja. Kurjavannu põhjuseks on see, et nö ainuke "suure ekraani" film tundub minu valiku all olevatest filmidest olevat vaid 13 Assassins.
Ülejäänusi käraks ka arvutajast/telekast vaadata ning kuna viie rikkama riigi hulka jõudmisega seoses on rahakott ka naa õhukeseks kulunud, siis võib festari külastusprotsent oodatust madalamaks kujuneda, aga eks näis.

Igastahes jah, et koostasin siia listi filmidest, mis minu kapsaaeda võivad ronida ning mille šeanssile ma ennas vb vean.

18.11. Reede

19.11. Laupäev
Bíódagar (18.00; Athena) / Hur många lingon finns det i världen (20.00; Athena)

22.11. Teisipäev
13 Assassins ( 21.30; Athena)
*Trash-can-dance: 8/10

23.11. Kolmapäev
Dum (21.00; Cinamon)

24.11. Neljapäev
Djöflaeyjan (17.00; Athena)/Todos tus muertos (22.30; Cinamon)

L: 26.11
Órói (16.15; Cinamon)

T: 29.11
The Forgiveness Of Blood (19.30 Cinamon)

K:30.11

Hetkefavoriidid:

4 comments:

Ray D. Noper said...

Plaan täis, seega see nädalivahe lauamänguhuvi pole ? :)

Kalmsten said...

Oi vit*u ma vihkan firefox-i!
Nii ja nüüd uuesti asjast - see nv poelks naguinii aega, aga järgmine nv oleks igate plaan.
Ma olen üritand sind Skype-st tabada viimastel päevadel, aga jah...
Enivei, ma ei kasuta skype, kuna ma ei viitis nelja erineva chat-iga opereerida. Lisaks on mul ihastes absoluustelt ebastabiilne netiühendus ning seega teeks äkitse nii, et lisad mind FB-s kontaktide hulka - Sten Mnc Kalm või siis gmailis - realmnc82@.

Liis said...

13 sõdalast oli üsna tüüpiline samuraikas, vaid esimene pool-kaks kolmandikku oli rahulikum kui keskmistel sama sisuga filmidel.
Lõpus läks aga veel tüüpilisemaks sangarluseks ja vere köhimiseks.

Üle keskmise hea on siiski, just nimelt selle alguse rahu, mõõduka tempo ja vastasleeride vaikse laveerimise pärast.

Sisult-ideelt meenutas natuke Shogunit. Raamatut, mitte filmi - viimast pole ma veel näinud.

Ja Islandi filmide poolt olen samuti, nood haldjakummardajad kipuvad mõnusat melanhool-iroonilisi tragikomöödiaid a la Soome ja teised skandinaavlased tegema. Mul kaks neist juba soolas :o)

Kalmsten said...

Shogun-i raamatut ma pole lugend, aga sarnasuse vedamine on positiivne nüanss ja veel üks pluss niigi kuhjaga täis karikasse.
Pole enam suurem samurai-filmide fänn ja viimane kord 7 samurai-d vaadates jäin korduvalt magama, kuni katkestasin, aga aeg-ajalt tekib huvi ja praegult lendab see ajastuse poolest nagu rusikas silmaauku.
Islandi, Soome ja Rootsi filmid on üldiselt minugi teetassis.
Islandi filmide kohta ütleks, et need on sellised, millised peaksid/võiksid ideaalis eesti filmid olla...
Kuidagi, rasked ja kaameraga läbi udu...kui ennast ülidiipilt väljendada. :D