Wednesday, October 21, 2009

MNC sukeldus võistlustulle e. Citius! Altius! Fortius!

Nii, nii, nii - et siis uued tuuled nüüdsest puhumas.

Kuna mul pole kirjandusliku sisuga võistlustest midagi muud ette näidata, kui ürgajal klassivennaga kahasse jagatud eel(!)viimane koht ajaloo olümpiaadil*, siis otsustasin - nagu pealkirjaski mainitud - sukelduda võistlustulle.

Anatoomia:
  1. Lugesin võistlustingimusi
  2. Tutvusin klaveritelöömingu anatoomiaga
  3. Nutsin, et auhindu polnud üksikasjalikult kirjeldatud.
  4. Tegin konto - ei saanud sisse.
  5. Tegin uue konto - sain sisse(vahepeal konsulteerisin Juurakuga, aga läbi närisin ikka ise)
  6. Panin teksti kirja.
  7. Nutsin, et (vist) puudub piltide lisamisvõimalus
  8. **Siis nutsime neiu J-ga msn-i vahendusel koos, sest ka tema ei suutnud seda pildivärgensit läbi hammustada.
  9. Ei leidnud kuskiltpublish nuppu -nutmiseks polnud enam jõudu.
  10. Savesin ära ja nii jäigi minu filmitutvustusalane suurteos sinna draftina tolknema - edu talle siis vähemalt draft tolknemises.
Igastahes Veni, Vidi, Vici saan ma öelda kunagi hiljem, sest olgem ausad - draft tolknemises mulle vastast ei leidu.
Praegultki tolkneb neid drafte mul kõigis kolmes bloogas tosinate kaupa ja üks graatsilisemalt kui teine!

Kuulan Blood-i ja kui see nii tuntud bänd poleks, siis kirjutaks veel ühe positiivsusest pakatava arvustuse, aga pohh.
Säästukorras saate allaäärde hea live video.

Ok, see selleks.
Pilt, mida ma lisada ei saand, on siin all olemas.


Lisa 1, Kell: 18.01
Die Kampfposten läks üles (Selgitus kommentaariumis, asjaosalise enda poolt) link on siin- see siin
_____________________________________
*
Sellest fiaskost ajaloo olümpiaadil, peaks kunagi kirjutama, sest see oli ikka paras ripoff ja klassijuhataja poolne pläkk.
** vaata kommentaariumi



3 comments:

Kalmsten said...

**
...vahendusel koos sest ka tema ei suutnud seda pildivärgensit läbi hammustada.Ma ei tea miks, aga miskipärast hammustab see sitane blogger lauselõpu ära, igasugu nõidusi ja loitse olen juba proobvin'd. Picasa jooksis ka kokku kui "glow" -d üritasin lisada, sitt päev lihtsalt - 7. korda kirjutan seda teksti.

Marje said...

Nutmiseks pole põhjust! :-) Tere tulemast blogimisvõistlusele, Sinu sissekanne on avaldatud: http://www.keskraamatukogu.ee/muusika/blog/2009/10/viimase-aja-hirmsaimad-filmiel.html
Sain seda avalikustades päris tublisti naerda, muhe lugemine :-)
Muide, kõik võistluse sissekanded avalikustabki toimetaja, see on reeglites kah kirjas, kui tähelepanelikult lugeda: http://www.keskraamatukogu.ee/muusika/blog/2009/10/blogimisvoistlus-sonulseletama.html

Kalmsten said...

tegelt ma nii "stupid" ei olegi, aga ma sain väljamõeldud ja üelvõimendatud probleemidega endale korraliku säästupostituse valmis treida :)