Thursday, October 22, 2009

"Filmiõhtu"blogi - ei tahaks küll midagi maha teha ega skeptikuna näida, aga...

Nimelt veeti Trash lõpuks Filmiõhtu nimelisse blogisse ja otseloomulikult on ta sellest vaimustuses, eksole, aga vaataks siiski asja natuke laiemalt, eksole?
Ilma emotsioonideta, eks?
Ilma eelarvamuste või tahtmiseta kedagi/midagi mustata, ok?

Trash - Filmi6htu on üks kuradima hea filmiblogi.... - isegi väiksed lapsed ju teavad, et Saatanaga ei saa seostada midagi positiivset, aga see selleks...

...mida peavad kolm sõpra kes... - Hmm... kolm sõpra (sõber meessoost - sõbranna naissoost) viitab ilmselgelt Der Homoseksualissmusele ja sellesamusega kaasnevad need maailma kõige jubedamad haigused ju... khm-khm.... Mitte, et see midagi häirivat oleks, eskole ?
See ei loe, et me ei tea veel, kas Homo-tõppe võib nakatuda nakatunu* kirjutatud tekste lugedes, sest hea lugemise puhul ei oma see ju tähtsust, onju?
Võiks isegi oma laste ja lähedastega koos lugeda, eksole ?

...üksteise filmimaitset tunnevad ja kamraadi soovitusi kuulda võtavad... - et nagu üks kirjutab ühel päeval mingi hea vilmi kohta ja teine vaatab seda tänu soovitusele ning kirjutab sellest uuesti? Nagu suh't ringiratast käiks see asi, aaa-ga ma olen surmkindel, et ka aastajagu ühe ja sama filmi kohta käivaid postitusi on äärmiselt huvitav lugemisvara... kindlasti on!

...Postitustihedus on tugev, iga mats vaatab ja kirjutab üle päeva... - njaaa... see näitab, et Filmiõhtulased on veel suht rohelised - mitte, et see halb oleks, nooruslik veri ja särts ikka - sest iga kogenum vilmibloogar (high-five to all my comrades!) teab, et nii nagu maakera ressursid pole lõputud, nii on ka vilmidel ükskord lõpp käes.
Eriti hulluks läheb asi siis, kui igaüks neist (väidetavalt) kolmest endale lätlasest kirjutaja vahepeal asendama võtab. Mitte, et töö või kirjutusjõu vabas liikumises midagi halba oleks... otseselt.
Minu täpsed arvutused näitavad, et pikka pidu neil enam ei ole sellise tempoga, täpsemalt on neil veel aega- köhäämkendkruaaaaatsihhhh.... vabandust, sain külma.

...kusjuures teksti on oma konkreetsuses ja kriitilisuses väga nauditavad....- Eieieie, mitte, et ma kellegi vaatenurka või iseloomu hakkaks siin sarjama, aga kas ei ole meie niigi depressiivses ühiskonnas juba igasugu negatiivsust liiga palju... alles olid ju valimised ja puha....
konkreetne kriitilisus
võiks jääda vast parematesse aegdasse, eskole... hiljem, kui eluolu on korras, on kindlasti väga mõnus õhtuti filmiõhtut lugeda - nii vast umbes paarisaja aasta perast näiteks?

...Lühike selge tekst, iga (tsenseeritud) saaks aru kas film on tutvumist väärt või tasub skippida... - Kindlasti oleks see mugav, aga kas see oleks filmitootjate vastu ikka aus?
Äkki mõni solvub, kui tema teose kohta halvasti öeldaks?
Ja kas maitsed ei ole erinevad ?
Ja kas tumbidel ei ole õigust ise valida filme? Ilma, et nende vaimupuuet suunamise eesmärgil ärakasutataks? Mitte, et keegi seda otseselt teha tahaks, aga alati on võimalus, et keegi võib seda teha - see ei oleks hea ju?
Muidugi ME lihtsalt mõtleme sellise variandi üle, sest siiski.. khm-khm... olgem ausad, keegi meist ju ei tunne veel neid süngeid ja salapäraseid filmiõhtulasi.
Samas ei tohi unustada, et me kõik peame olema avatud uutele tutvustele, nii-et las jääb eelnev tekst siiski võimaliku ohu oletusebaasi, eksole?
Ärme väga tõsiselt võta!

...sõpruskonna eraelu paljastavaid tekstlõike ja kommentaare... - ma arvan, et meil kõigil on õigus oma isiklikku eraelu elada ilma, et keegi seda kommenteeriks, eksole?
Kas te siis netikiusamisest ei ole lehest lugenud?
Loomulikult meeldib see paljudele, aga kas see ei viita , et tegemist on lihtsalt uue "Kroonikaga" ?
Muuseas mainin, et see on emotsioonide ja eelarvamusteta oletus - muidugi on mul siiras rõõm iga uue "blogiajakirja" üle, ausalt !
________________________________

Olgu aitab, nagu ma ka pealkirjas ütlesin, ei taha ma midagi maha teha ega skeptikuna näida, aga ma mõtlen, et kui "Sünged Blogiõhtusadalased" tahavad omaette oma asju ajada, siis kes oleme meie, et see võimalus neilt ära võtta.

Ma pakun, et neile meeldiks kõige rohkem rahulik kirjutamiskoht betoneeritud tinakambris ja võimalikult sügaval - ma lihstalt oletan seda, saate ju aru küll.


Ma pakun, et kõik märkasid, kui imelik oli Trashi kirjutamislaad selles postituses võrreldes eelmistega... Mitte, et see midagi halba tähendama peaks... lihtsalt uitmõte...

Head ööd kõigile ja mõelgem siiski natuke, ennem kui igasugu Sodomiitidest Saatana Vennaskondadega liituma hakkate või nende siseringkonda sisse pürgida üritate, eskole?
Me ju võime ainult oletada, mis jubedusi sealt veel välja võib tulla.

Saage minust palun aru - ma lihtsalt ol
en kõigi kamraadide pärast siiralt mures....
(HIGH FIVE VENNAD JA ÕED !)

5 comments:

Trash said...

Mõtlemapanev...

Soprano said...

Aamen.

Kalmsten said...

@Trääs
mõtlemisaeg on möödas, nüüd on ainult agea otsuse tegemiseks kas JAH vöi EI !

@Homoseskuaalne bloggard

Mitte, et ma mõtleks, et sul neid mainitud jubedaimiad haigusi esineks. Ma ei pidad üldse seda ega sind silmas!

Cinoom said...

satanistid ja pederastid...väga naljakas

Kalmsten said...

Kus?

Ja muuseas- ma saan aru, et esimene kord- aga edaspidi paluks vältida ebatsensuurseid ja solvavaid väljendeid "Filmiõhtu" suunal eksole?
Pederastia on solvav väljend ja nii palju aega peaks ikka olema, et HOMOSEKSUALIST välja kirjutada ja järgmine kord võiks ka selgitada miks sa nimetet härrasmeestest nii halvasti arvad!
Mitte, et mul otseselt homofoobidele midagi nina alla hõõruda oleks, aga siiski...